دبیر ستاد انتخابات استان همدان درباره تخلفات انتخاباتی نیز گفت: از زمان آغاز تبلیغات تخلفاتی تاکنون به ستاد انتخابات استان اعلام‌نشده است اما قبل از شروع تبلیغات برخی از کاندیداها در فضای مجازی اقدام به تبلیغ کرده بودند.
کد خبر: ۴۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 14 May 2017
دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: 7 نفر از کاندیداهای معترض رد صلاحیت‌شده، توانستند تأیید صلاحیت بگیرند.

به گزارش ایسنا، ابولقاسم الماسی با بیان اینکه بیشترین افراد رد صلاحیت شده در شهرستان‌های همدان و نهاوند بودند، اظهار کرد: نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان همدان که تأیید صلاحیت نشده بودند، با اعلام شکایت و بررسی مجدد توانستند تأیید صلاحیت دریافت کنند.

وی با اشاره به وجود 1370 شعبه اخذ رأی در استان همدان تصریح کرد: 210 شعبه اخذ رأی در 4 شهر ملایر، نهاوند، تویسرکان و اسدآباد به صورت الکترونیک آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

الماسی درباره تخلفات انتخاباتی نیز گفت: از زمان آغاز تبلیغات تخلفاتی تا کنون به ستاد انتخابات استان اعلام نشده است اما قبل از شروع تبلیغات برخی از کاندیداها در فضای مجازی اقدام به تبلیغ کرده بودند.

به‌گزارش ایسنا؛ پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت برگزار می‌شود که براساس گفته رئیس ستاد انتخابات استان همدان واجدین شرایط برای رأی‌گیری در همدان یک میلیون و 280 هزار نفر است که تقریبا 74 درصد مردم را تشکیل می‌دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار