نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایجاد ۵ میلیون شغل در کشور با حرف عملی نمی‌شود، ادامه داد: اصلاح قوانین بانکی، قوانین تأمین اجتماعی و کاهش قیمت تمام‌شده کالا برای ایجاد اشتغال ضروری است اما هیچ‌یک دست دولت و رئیس‌جمهور نیست و صرفاً عوام‌فریبی است.
کد خبر: ۴۲۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 14 May 2017
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخابات یک سرمایه اجتماعی است، گفت: برای حمایت از ایران باید در انتخابات شرکت کنیم تا این سرمایه اجتماعی که لازمه تداوم انقلاب است، حفظ شود.

به گزارش ایسنا، حسن لطفی با تأکید بر اینکه سرمایه اجتماعی یکی از سرمایه‌های اصلی کشور است، اظهار کرد: انتخابات یک سرمایه اجتماعی بوده که زیربنای تمامی سرمایه‌های کشور است.

وی با اشاره به مناظرات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کشور، یادآور شد: بعضی از نامزدها حرف‌های غیرکارشناسی می‌زنند که امکان عملی شدن آن نیست و اگر هم امکان داشته باشد به دست دولتی عملی نخواهد شد.

لطفی با بیان اینکه ایجاد 5 میلیون شغل در کشور با حرف عملی نمی‌شود، ادامه داد: اصلاح قوانین بانکی، قوانین تأمین اجتماعی و کاهش قیمت تمام شده کالا برای ایجاد اشتغال ضروری است اما هیچ‌‍‌یک دست دولت و رئیس جمهور نیست و صرفا عوام‌فریبی است.

 نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقاط ضعف مناظرات گذشته نامزدها، افزود: اکثر بحث‌هایی که توسط کاندیداهای ریاست جمهوری صورت می‌گرفت، کارشناسی نبود و متهم کردن نامزدها اعتماد عمومی را نسبت به دولت کاهش می‌دهد.

وی با تأکید بر غنی بودن مشارکت در انتخابات به عنوان سرمایه اجتماعی که لازمه حکومت است، عنوان کرد: کاندیداها به جای متهم کردن یکدیگر باید راهکار علمی و منطقی اعلام کنند و اهداف خود را ارائه دهند.

 لطفی درباره پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای استان نیز تصریح کرد: در استان همدان در تأیید صلاحیت‌ها به شدت بی‌عدالتی اتفاق افتاده است و افرادی که صلاحیت نداشتند، تأیید شدند.

وی با بیان اینکه هیئت نظارت در تأیید صلاحیت‌ها کاملا حزبی و جناحی عمل کرده است، یادآور شد: آنچه نباید اتفاق می‌افتاد در این دوره از انتخابات با بی‌عدالتی رخ داد و اعتراضات هم نادیده گرفته شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار