دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان در آستانه انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 12 May 2017
دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی همدان با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد «كانديداهاي رياست جمهوري در مسیر عدالت، انصاف و اخلاق حرکت کنند، از تخریب چهره نظام مقدس ایران اسلامی پرهیز كرده و خدای ناکرده از در تضعیف، توهین و تخریب یکدیگر وارد نشوند».

به گزارش فارس، دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان همدان در آستانه انتخابات بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح ذیل است.

«آینده ایران اسلامی مستقل و آباد در گرو شور، نشاط و حضور حداکثری عالمانه در انتخابات پیش رو است؛ بار دیگر به فضل خداوند متعال در سایه سار ولایت مطلقه فقیه، یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه رقم می‌خورد.

مردم با بصیرت و همیشه هوشیار، با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای، قلب نازنین خورشید عالمتاب، حضرت بقیة الله الاعظم «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را خشنود می‌کنند و با پیروی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب آیت‌العظمى امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) دشمنان قسم خورده، کینه‌توز و زبون را مأیوس خواهند کرد.

روح پرفتوح امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب و ارواح طیبه شهیدان، در محضر الهی گواهی می‌دهند که ملت شریف ایران، لحظه‌ای از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی فاصله نگرفته‌اند و در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب که مواضع خردمندانه او فتنه گران داخل و آمپریالیسم جهانی را به زانو درآورده است، درنگ کرده‌اند.

و اینک کلامی چند در خصوص انتخابات ریاست جمهوری:

1. در این زمان سرنوشت‌ساز انتظار می‌رود مردم غیور در سایه خردورزی و غیرت انقلابی، سهم شایسته‌ای از خلق حماسه سیاسی را رقم زده و حضوری که استمراربخش راه امام خمینی (ره) و تحقق خواسته ها و راهبردهای مقام معظم رهبری باشد را با گامی استوار برای اعتلا و سربلندی ایرانی سترگ بردارند.

2. ضمن ارج نهادن به 6 نامزد بزرگوار مورد تأیید شورای محترم نگهبان شایسته است هر یک از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنها بر مسیر عدالت، انصاف و اخلاق حرکت کرده و از تخریب چهره نظام مقدس ایران اسلامی پرهیز کرده و خدای ناکرده از در تضعیف، توهین و تخریب یکدیگر وارد نشوند.

3. «تقوا» و «تخصص» دو شرط لازم انتخاب اصلح است؛ تقوایی که مقارن اجرای عدالت است «اعدلوا هو اقرب للتقوی» (مائده 8) آری نزدیکترین راه و مسیر کشف تقوا، عدالت در حق خود و دیگران است؛ متقی آن است که عدالت پیشه باشد. اما کارنامه و برنامه گویای تخصص است.

4. در کنار دو شرط فوق‌الذکر داشتن روحیه خودباوری و تکیه بر امکانات و استعدادهای درخشان موجود در داخل کشور و سرمایه های انسانی جوان و چشم امید نداشتن به بیگانگان برای حل معضلات و مشکلات کشور خود شرط سوم صلاحیت برتر است.                                                                                

بی شک امواج فتنه‌ها در پیوند نامشروع با دشمنان قسم‌خورده این ملت با حضور پرشور مردم ناکام خواهد ماند و خواب‌های آشفته آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار