رئیس هیئت کبدی ملایر گفت: با اشاره به دعوت بانوی کبدی کار ملایری به اردوی تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی کبدی بانوان ایران برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی اردوی آماده‌سازی خود را از روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 12 May 2017
رئیس هیئت کبدی ملایر گفت: کبدی کار ملایری برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی به اردوی تیم ملی بانوان ایران دعوت شد.

به گزارش مهر، رضا پیرحیاتی با اشاره به دعوت بانوی کبدی کار ملایری به اردوی تیم ملی اظهار داشت: تیم ملی کبدی بانوان ایران برای حضوری قدرتمند در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی اردوی آماده‌سازی خود را از روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز می‌کند.

وی افزود: کادر فنی تیم ملی کبدی بانوان برای حضوری شایسته در بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی در سال ۲۰۱۸ نخستین اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران را با دعوت از ۳۱ بازیکن برگزار می‌کند.

رئیس هیئت کبدی ملایر با اشاره به حضور بانوی کبدی کار ملایری در این اردو گفت: رابعه غفاری کبدی کار ملایری نیز جزو دعوت‌شدگان به این مرحله از اردو است.

پیرحیاتی عنوان کرد: اردوی تیم ملی تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می‌شود و نفرات دعوتی باید عصر روز جمعه خود را به کادر فنی معرفی کنند.

وی بابیان اینکه استقبال مردم ملایر از این رشته خوب است، عنوان کرد: ۳۲ نفر در بخش بانوان و ۱۶ نفر در بخش آقایان در شهر ملایر در رشته کبدی فعالیت می‌کنند و درمجموع آمار سازمان‌یافته شهرستان بیش از ۱۷۰ نفر است.

رئیس هیئت کبدی ملایر عنوان کرد: کبدی ملایر در بخش بانوان از ظرفیت بالاتری برخوردار و حضور بانوان کبدی کار ملایری در تیم‌های کشوری و اعزام به مسابقات و اردوهای تیم ملی گویای این صحبت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار