معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: بانوان ظرفیتی بسیار مهم در جامعه هستند که باید در افزایش مشارکت مردم و ایجاد شورونشاط انتخاباتی از این ظرفیت و پتانسیل مهم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه بکار گرفت.
کد خبر: ۴۲۱۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 10 May 2017
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر خواستار ایجاد تشکل ها و گروه های فعال بانوان این شهرستان شد و گفت: در مسایل مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیازمند سازمان ها و تشکل ها در حوزه بانوان هستیم که در حل بسیاری از مشکلات اثرگذار است.

به گزارش ایرنا، عبدالعظیم رضایی در نشست بصیرتی حضور حداکثری در انتخابات در جمع بانوان شهرستان ملایر به تشکیل انجمن ها و تشکل های مختلفی در زمینه مبل و منبت، سیلیس کوبان و باغداران در ملایر اشاره کرد و افزود: به واسطه آغاز فعالیت این تشکل ها، ملایر به تازگی به عنوان شهر ملی مبل و منبت ثبت شد و به زودی نیز به عنوان شهر جهانی انگور معرفی خواهد شد.

وی اظهار کرد:بانوان ظرفیتی بسیار مهم در جامعه هستند که باید در افزایش مشارکت مردم و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی از این ظرفیت و پتانسیل مهم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بکار گرفت.

رضایی بیان کرد: بانوان می توانند در این شرایط حساس کشور مشوق سایر مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو باشند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم باید برای حضور در پای صندوق های رای احساس مسئولیت کنند اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، پیشرفت، آبادانی، عزت و اقتدار بیشتر کشور و نظام را به دنبال دارد و هر فردی باید برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق های رای حاضر شود.

رضایی تاکید کرد: مردم باید با آگاهی و کسب اطلاعات لازم به فرد اصلح رای دهید، چراکه رای مردم تعیین کننده است و هر چه آنها تصمیم بگیرند، همان درست است.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به وظیفه مهم خود در این عرصه سیاسی عمل کنند افزود: امروز نگاه دنیا به حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه است که پس از گذراندن شرایط سختی همچون جنگ، تحریم ها، مشکلات اقتصادی و توفیق برجام، چگونه راهشان را ادامه داده و پشتوانه محکمی برای نظام هستند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در عرصه داخلی و خارجی گفت: برجام اتفاق بسیار بزرگی در تاریخ ایران است که توفیقات آن غیرقابل انکار است.

رضایی با بیان اینکه ایران هراسی بعد از برجام به ایران دوستی تبدیل شد بیان کرد: اینکه عده ای می گویند برجام هیچ نتیجه ای نداشت، دور از انصاف است، چراکه برجام یک قرارداد بین المللی است و در طول زمان اثرات و نتایج خود را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه در سایه برجام کشورهای جهان خطوطشان را با ما حفظ کرده و خواستار تعامل با ایران هستند، افزود: در حال حاضر به واسطه تعامل با دنیا صادرات ایران از واردات پیشی گرفته و برداشت ذخایر مشترک ما با قطر برابر شده و به زودی با افتتاح فازهای بعدی از این میزان برداشت پیشی خواهیم گرفت.

رضایی با اشاره به ادعای برخی مبنی بر تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: تعطیلی بسیاری از کارخانه ها به دلیل عدم پرداخت یارانه انرژی به صنعت، افزایش قیمت دلار و گران شدن حامل های انرژی در دولت قبل رخ داد و دولت یازدهم تلاش فراوانی برای بازگشایی و احیای این واحدهای تولید انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه نادیده گرفتن خدمات دولت، نادیده گرفتن خدمات نظام است بیان کرد: با شعار، حرف و عوام فریبی نمی توان کشور را آباد کرد بلکه مردم باید برنامه ها، دیدگاه ها و سخنان کاندیداهای مختلف را بشنوند و بدون تعصب و حب و بغض و از روی آگاهی به فرد اصلح رای دهند.

رضایی با اشاره به اینکه با حفظ اصول و عزت مان باید با دنیا در تعامل باشیم گفت: این ملت ایران هستند که با یک رای خود مسیر آبادانی، پیشرفت و توسعه کشور را تعیین می کنند.

وی همچنین انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز بسیار مهم برشمرد و ادامه داد: مردم باید فارغ از هرگونه نگاه قومی و قبیله ای به فردی رای دهند که متعهد، صاحب فکر و اندیشه، معتقد به کار گروهی و جمعی باشد و به صلاح مردم و پیشرفت و آبادانی شهر فکر کند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار