مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان رزن گفت:در شهرستان رزن یک بیمارستان، ۳ پایگاه اورژانس، ۷۲ خانه بهداشت و ۱۵ مرکز بهداشتی درمانی در حال فعالیت است.
کد خبر: ۴۲۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 10 May 2017
مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان رزن گفت: ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی در شهرستان رزن اجرایی می‌شود.

به گزارش مهر، سید مهدی حسینی در مراسم تجلیل از رابطین سلامت شهرستان رزن با بیان اینکه فرسوده بودن برخی از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رزن باعث شده بود ارائه خدمات به مردم با مشکل مواجه شود، گفت: با ساخت فضاهای جدید بیش از ۴ هزار متر از مراکز بهداشتی درمانی شهرستان رزن نوسازی خواهد شد.  

وی افزود: در شهرستان رزن یک بیمارستان، ۳ پایگاه اورژانس، ۷۲ خانه بهداشت و ۱۵ مرکز بهداشتی درمانی در حال فعالیت است.  

مدیر شبکه بهداشت درمان شهرستان رزن با اشاره به ساخت بیش از ۳۰ پروژه در حوزه بهداشت درمان در شهرستان رزن اظهار داشت: از این تعداد عملیات اجرایی ۲۵ پروژه آغاز شده است.  

وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژها از آبان ماه سال گذشته شروع شده و پیش بینی می شود تا هفته دولت به بهره برداری برسد.  

حسینی با بیان اینکه برای ساخت این ۲۵پروژه بیش از ۸ میلیارد و ۳۸۰میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است که تخصیص این اعتبارات ۴۵ درصد است، افزود: این پروژها به طور میانگین بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند

وی از آغاز ساخت ساختمان سی تی اسکن شهرستان رزن خبر داد و یادآور شد: ساختمان سی تی اسکن شهرستان رزن در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر با اعتباری افزون بر ۷۰۰میلیون تومان توسط خیرین ساخته می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار