مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با تأکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر هر ایرانی گره‌ای از مشکلات این کشور را باز کند نیاز ما از کشورهای بیگانه قطع می‌شود و جوانی بیکار در این کشور نخواهیم داشت.
کد خبر: ۴۲۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 10 May 2017
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در همدان و ارائه محصولات و تولیدات کارآفرینان خبر داد و گفت: در تولید این محصولات برای ۳۰۰نفر اشتغالزایی شده است.

به گزارش مهر، هادی گلیان اظهارداشت: به مناسبت تاسیس جهاد سازندگی توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) نمایشگاهی از توانمندی‌ها و فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در محل کانون بسیج همدان بر پا شد.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی عنوان کرد: یک بخش از فعالیت‌های بسیج سازندگی اقتصاد مقاومتی است که هر ساله در این راستا اقدامات خوبی صورت می‌گیرد که از جمله آن ارائه تسهیلات به کارآفرینان برای اشتغالزایی است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان با تاکید بر تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اگر هر ایرانی گره ای از مشکلات این کشور را باز کند نیاز ما از کشورهای بیگانه قطع می‌شود و جوانی بیکار در این کشور نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه نیز در این راستا برگزار شده است، عنوان کرد: در این نمایشگاه کیف، کفش، عرقیات گیاهی، ترشیجات، بلدرچین و ده‌ها نوع محصول دیگر که توسط بسیجیان سپاه ناحیه همدان تولید شده مورد بازدید عموم قرار گرفت.

گلیان عنوان کرد: در تولید این محصولات برای ۳۰۰ نفر اشتغالزایی شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار