فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه هر فردی بخواهد در مقابل انتخابات و رأی مردم بایستند با آن برخورد خواهد شد، اضافه کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام و مردم اجرای قانون در همه بخش‌ها ملاک عمل بوده و هرکسی بخواهد غیرقانونی عمل کند بر اساس مقررات با وی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 09 May 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح، زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری اسلامی به معنای واقعی کلمه خواهد شد.

به گزارش مهر، سردار غلامعلی ابوحمزه با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار داشت: حضور در انتخابات یک تکلیف الهی، شرعی، دینی، اخلاقی، عقلی و ملی است.

وی با بیان اینکه عدم شرکت در انتخابات باعث خوشحالی دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا، صهیونیست و دنباله‌روهای آنان خواهد شد، افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و انتخاب فرد اصلح، زمینه‌ساز تحقق مردم سالاری اسلامی به معنای واقعی کلمه خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه تاکید و عنوان کرد: باید هر فرد انقلابی و جهادی تکلیف شرعی و الهی خود را برای بصیرت افزایی انجام دهد.

وی با اشاره به نقش سپاه در انتخابات اظهارداشت: سپاه مسئولیت دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از بدو پیروزی انقلاب تاکنون داشته، دارد و خواهد داشت.

سردار ابوحمزه اضافه کرد: سپاه در تمام عرصه ها وظایف و تکالیف خود را انجام خواهد داد و در طول این سال‌ها نقش سپاه و بسیج در تمام عرصه ها اثرگذار و مفید بوده است.

وی با اشاره به شبهه افکنی‌ها در جامعه عنوان کرد: باید تببین و آگاه سازی قشرهای مختلف جامعه اعم از بسیجی و غیر بسیجی در این زمینه انجام شود تا نسبت به وظایف و تکالیف خود توجیه شده و تکلیف الهی و قانونی خود را در ۲۹ اردیبهشت انجام دهند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه هر فردی بخواهد در مقابل انتخابات و رأی مردم بایستند با آن برخورد خواهد شد، اضافه کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام و مردم اجرای قانون در همه بخش ها ملاک عمل بوده و هرکسی بخواهد غیرقانونی عمل کند بر اساس مقررات با وی برخورد خواهد شد.

سردار ابوحمزه با تاکید بر اینکه باید روند انتخابات با رعایت ضوابط و مقررات و قانون توسط همه کاندیداها و ستادهای انتخاباتی و اقشار جامعه انجام شود، یادآور شد: برای رفع مشکلات و کمبودها در جامعه باید فردی مومن، انقلابی، ولایتمدار، کارآمد، شجاع و دلسوز تعیین تا با بهره‌گیری از ظرفیت های گوناگون کشور مشکلات را حل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار