معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینابا بیان اینکه مراسم اعتکاف ویژه نیمه‌شعبان در دانشگاه بوعلی سینابرگزار می شود گفت: با چنین رویکردی انسان به پروردگار خویش نزدیک و از گناه در امان می‌ماند.
کد خبر: ۴۲۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 09 May 2017
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا از برگزاری مراسم اعتکاف ویژه نیمه‌شعبان در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد.

به گزارش فارس ، علی‌اکبر عروتی‌موفق با بیان اینکه دانشجویان در کنار فراگیری علم همواره به دنبال کسب معنویت هستند، اظهار کرد: با چنین رویکردی انسان به پروردگار خویش نزدیک و از گناه در امان می‌ماند.

وی با بیان اینکه ماه شعبان یکی از بهترین ماه‌های خداست، افزود: در این ماه زمینه خودسازی و آمادگی برای ورود به ماه رمضان را برای انسان بهتر فراهم می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با اشاره به اینکه مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب و در دانشگاه با استقبال دانشجویان مواجه شد، خاطرنشان کرد: بر این اساس برای اولین‌بار اقدام به ثبت‌ نام دانشجویان برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف ویژه ماه شعبان کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره نیز همانند اعتکاف دوره گذشته با محدودیت مکان و ثبت‌ نام مواجه هستیم، یادآور شد: هزینه‌های برنامه‌های فرهنگی و غذا بر عهده دانشگاه خواهد بود ضمن آنکه فقط از دانشجویان در این مراسم معنوی ثبت‌ نام به عمل می‌آید.

عروتی‌موفق با تاکید بر اینکه اعیاد زیادی در این ماه پرخیر و برکت قرار دارد، افزود: نهاد رهبری دانشگاه با همکاری هیات‌های دانشجویی اقدام به برگزاری دو جشن دیگر به مناسبت فرارسیدن میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و نیمه‌شعبان کرده‌اند.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه 17 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء جشن ویژه‌ای به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در مسجد دانشگاه برقرار است، افزود: روز نیمه‌شعبان در سالن شهیدچمران دانشکده علوم پایه دانشگاه مراسم باشکوهی به همین مناسبت برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا با دعوت دانشجویان در این مراسم معنوی گفت: امید است بتوانیم در راستای اقدامات فرهنگی گام‌های بلند و موثری برداشته و زمینه را برای ظهور حضرت فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار