معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان بابیان اینکه معلمان باید به مقام مربی برسند گفت: روزگار از عمر انسان کم می‌کند تا بخواهد چیزی یاد انسان دهد اما آموزگار عمر خودش را فدا می‌کند تاکسی را تربیت کند و این جایگاه رفیع معلم را ثابت می‌کند که عمر خویش را فدای دانش‌آموز خود می‌کند بنابراین وظیفه‌داریم همیشه قدردان زحمات معلمان خود باشیم.
کد خبر: ۴۲۰۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷ 08 May 2017

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به لزوم پایبندی فرهنگیان به فرآیند تعلیم و تربیت، گفت: معلمان باید به مقام مربی برسند چرا که مربی علاوه بر نقش آموزش‌دهنده تربیت را نیز برعهده دارد.

به گزارش ایسنا، حسن آقایوسفی در آئین تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی ملایر، با اشاره به محبوبیت معلمان در جامعه که بالاترین آمار را دارد، از این ظرفیت به عنوان فرصتی مناسبت در ایجاد روحیه پرورش و تربیت اسلامی دانش‌آموزان یاد کرد.

وی تصریح کرد: مربیان پرورشی، وظیفه شاداب کردن دانش‌آموزان و سالم زیستن را باید در سطح مدارس به خوبی ایفا کنند.

مدیر آموزش و پرورش ملایر نیز سه اولویت نماز، آموزش خانواده و تربیت‌بدنی را به عنوان اصلی‌ترین اولویت‌های مجموعه آموزش پرورش شهرستان معرفی کرد و افزود: تمام تلاش همکاران در مجموعه آموزش پرورش تربیت نسل با فرهنگ و اثرگذار است.

کاوه برخورداری هدف اصلی آموزش پرورش را ایجاد محیط مناسب در مدارس برای آموزش هر چه بهتر دروس به دانش‌آموزان دانست و اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته معلم، از 20 معلم نمونه استانی و شهرستانی و معلمان ورزش و همچنین از مقام 37 شهید فرهنگی شهرستان ملایر تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: در دنیا دو معلم برای انسان وجود دارد؛ اول روزگار دوم آموزگار که باید تفاوت این دو برای دانش‌آموز مشخص شود.

برخورداری عنوان کرد: روزگار از عمر انسان کم می‌کند تا بخواهد چیزی یاد انسان دهد اما آموزگار عمر خودش را فدا می‌کند تا کسی را تربیت کند و این جایگاه رفیع معلم را ثابت می‌کند که عمر خویش را فدای دانش‌آموز خود می‌کند بنابراین وظیفه داریم همیشه قدردان زحمات معلمان خود باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار