معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر برخورد خودروی حامل فرماندار به رانندگی بخشدار جوکار با مأمور پلیس راهور منطقه جوکار در برخی سایت‌ها و فضای مجازی را تکذیب کرد.
کد خبر: ۴۱۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 06 May 2017

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر برخورد خودروی حامل فرماندار به رانندگی بخشدار جوکار با مأمور پلیس راهور منطقه جوکار در برخی سایت‌ها و فضای مجازی را تکذیب کرد.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی با انتشار مطلب خبر برخی از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برخورد خودرو حامل فرماندار با مأمور پلیس‌راه گفت: متأسفانه برخی اشخاص و گروه‌های افراطی و فرصت‌طلب با نشر کذب موضوع، قصد تشویش اذهان عمومی رادارند.

وی اظهار داشت: به دنبال بازدید از طرح‌های عمرانی بخش جوکار در چهارم اردیبهشت‌ماه هنگام برگشت از مسیر ازندریان به سمت جوکار، به علت سرعت بیش‌ازحد مجاز، خودروی ما توسط مأمور پلیس‌راه جوکار متوقف شد.

رضایی ادامه داد: باوجود ارائه مدارک لازم از سوی راننده خودرو، شاهد برخورد نادرست مأمور پلیس‌راه شدیم و حتی برخلاف قانون وی قصد توقیف خودرو و انتقال آن  به پارکینگ را داشت.

وی افزود: این تخلف سرعت غیرمجاز می‌توانست با صدور یک برگ جریمه از سوی مأمور پلیس‌راه پایان یابد، اما متأسفانه برخوردهای نامعقولی را شاهد بودیم.

وی انتشار اخبار مبنی بر برخورد خودروی فرماندار این شهرستان به مأمور پلیس راهور را کذب محض دانست و بیان کرد: جوسازی در راستای تخریب دولت و ایجاد تشویق فضای انتخابات است.

رضایی عنوان کرد: به‌منظور کشف پشت پرده‌های ماجرا و پاسخ‌گویی به افکار عمومی، موضوع به‌صورت دقیق از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه این روزها در راستای تنش‌آفرینی در فضای غبارآلود انتخابات، شاهد نشر و گسترش چنین اخبار کذبی هستیم.

وی در ادامه گفت: سخنان پلیس‌راه استان و گزارش‌های شاهدان عینی به خوبی گویای این است که اخبار منتشره دراین‌باره دروغ‌پردازی‌هایی به‌کاررفته است و باید از طریق مراجع ذیصلاح قانونی مورد پیگرد قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار