مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: استان همدان به دو دلیل انتخاب خوبی برای سرمایه گذران است چراکه در درجه نخست در استان همدان مدیران هماهنگ و حمایتگر هستند و ازسوی دیگر فرصت های سرمایه گذاری مناسب در ۴ بخش در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۴۱۶۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷ 01 May 2017
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: قانون سرمایه گذاری خارجی به ۱۱ زبان در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان قابل مشاهده است.

به گزارش مهر، سیدناصر محمودی در جمع سرمایه گذاران استان همدان گفت: استان همدان به دو دلیل انتخاب خوبی برای سرمایه گذران است چراکه در درجه نخست در استان همدان مدیران هماهنگ و حمایتگر هستند و ازسوی دیگر فرصت های سرمایه گذاری مناسب در ۴ بخش در استان تدارک دیده شده است.

محمودی افزود: وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از دولت انتقال اصل و سود سرمایه‌گذاری به خارج از کشور را تضمین می کند.

وی افزود: قانون سرمایه گذاری خارجی به ۱۱ زبان در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان همدان قابل مشاهده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان موقعیت استراتژیک، امکان بازارهای داخلی و مجاورت با سایر بازارها، تامین زیر ساخت های توسعه یافته استان و هزینه پایین دولت و خدمات عمومی را از دلایل مساعد بودن شرایط برای سرمایه گذاری در استان همدان برشمرد.

وی گفت: در استان همدان منابع طبیعی فراوان، شرایط اقلیمی بسیار مساعد و مشوق های مالی دولت و ثبات سیاسی و منطقه مطرح است که امتیازی برای سرمایه گذاران به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار