رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به توریستی و گردشگری بودن همدان این شهر ظرفیت بالایی برای احداث هتل و سوئیت‌های اقامتی دارد.
کد خبر: ۴۰۴۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 09 April 2017
رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با توجه به توریستی و گردشگری بودن همدان این شهر ظرفیت بالایی برای احداث هتل و سوییت‌های اقامتی دارد.

به گزارش تابناک همدان، محمد تبریزی در نخستین جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا در سال ۹۶ که بازدید از هتل تازه احداث امیران بود، افزود: شورا در راستای حمایت ازسرمایه‌گذاران به‌ویژه در بخش ساخت هتل امتیازات ویژه‌ای ازجمله رایگان کردن عوارض ساختمانی لحاظ کرد و هتل امیران مصداق بارز این حمایت‌ها بود که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث شد.

تبریزی با اشاره به ظرفیت‌های حوزه گردشگری در همدان اضافه کرد: ضروری است از این ظرفیت‌ها در راستای رونق صنعت توریسم و گردشگری بهره گرفته شود.

وی تأکید کرد: لازم است درزمینه خدمات عمومی و تفریحی مدیریت شهری و مدیران مجموعه شهری بیشتر واردشده و کار کنند.

تبریزی به هتل تازه‌ساخت امیران اشاره کرد و بابیان اینکه در این هتل تمامی استانداردها تا حد امکان رعایت شده گفت: این مجموعه ظرفیت خوبی است که به هتل‌های همدان اضافه‌شده و می‌طلبد هتل‌های بیشتری در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین احداث شود.

وی ضمن تشکر از حمایت استاندار و اعضای شورای اسلامی شهر همدان برای احداث هتل امیران یادآور شد: سرمایه‌گذار این هتل شایستگی خود را نشان داد چراکه در مدت‌زمان بسیار کوتاه مجموعه‌ای زیبا و در خور شأن همدان احداث کرد و این‌گونه مجموعه‌ها آبروی شهر بوده و باید موردحمایت قرار گیرند.

تبریزی اضافه کرد: مدیریت هتل امیران برای ساخت این هتل از بهترین مصالح و امکانات بهره گرفته که این خود امتیاز خوبی برای این مجموعه جهت درآمدزایی و در کنار آن آبروی شهر و استان است.

وی ادامه داد: لازم است شهرداری همدان و سایر ارگان‌ها در راستای حمایت از مجموعه هتلداران برگزاری مراسم و برنامه‌های خود را با توجه به ظرفیت و امکانات هتل‌ها، بین هتل‌های شهر توزیع نمایند.

محمدرضا الیاسی نایب‌رییس شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن تشکر از مدیریت امیران جهت احداث مجموعه‌ای زیبا ومناسب گفت: این سرمایه‌گذار به اعتماد اعضاء شورا در حمایت و ارائه تخفیفات و امتیازات پاسخ داده و به تعهد خود عمل کرد واین بسیار ارزشمند است چراکه باعث ایجاد انگیزه دردیگر سرمایه‌گذاران ومتعاقب آن رونق اقتصادی شهر می‌شود.

ابراهیم مولوی رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان هم در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از احداث هتلی درشأن پایتخت تاریخ وتمدن ایران‌زمین گفت: احداث هتل در مدت‌زمان کوتاه نشان از انگیزه بالای سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی دارد که از ظرفیت و توان خود برای توسعه گردشگری در همدان استفاده کرده است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن ارزشمند دانستن تشکیل کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و گردشگری در شورا اظهار داشت: همدان درگذشته بارانداز غرب کشور در امر تجارت بوده و امروز نیز درصورتی‌که زمینه و بسترهای گردشگری ایجاد شود به دنبال خود رشد اقتصادی را به همراه خواهد داشت.

محمدعلی پرزاد نیز احداث هتل‌های چند ستاره در همدان را ضروری دانست.

داوود خلج سرمایه‌گذار و مدیر هتل امیران هم ضمن تشکر از زحمات و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر همدان جهت ساخت هتل گفت: انگیزه اصلی ساخت این هتل در راستای سیاست‌های دولت و شورای اسلامی شهر همدان در جهت رونق صنعت گردشگری بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه طرح باغ در بام برای این هتل اجرا خواهد شد نیاز به حمایت جهت پوشش این فضا به دلیل شرایط جوی شهر همدان داریم.

وی اضافه کرد: تمامی مصالح و امکانات برای ساخت این هتل از تولیدات داخلی باکیفیت بالا بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار