مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیان کرد: تعدد جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری و صنایع‌دستی باشهرت جهانی سفال لالجین، مسئولیت دست‌اندرکاران این حوزه را برای معرفی همدان بیشتر کرده است.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲ 26 March 2017
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: صنعت گردشگری باید از تصدی‌گری خارج شود و اجرای امور به بخش خصوصی واگذار شود.

به گزارش تسنیم، عبدالرضا مهاجری‌نژاد در بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان وحدت ایجاد شده بین دستگاه‌های خدمات‌دهنده به مسافران نوروزی در همدان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: استان همدان از ظرفیت مطلوبی را برای اسکان مسافران استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری در استان همدان روند رو به رشدی دارد، افزود: استقرار ستاد اجرایی خدمات سفر و ستاد اسکان شهرداری همدان در یک مجموعه فرهنگی سبب ارائه خدمات بهتر به مسافران شده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و حمایت از توسعه گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: تعدد جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و گردشگری و صنایع دستی با شهرت جهانی سفال لالجین، مسئولیت دست اندرکاران این حوزه را برای معرفی همدان بیشتر کرده است.

وی با بیان اینکه در ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان آموزش و فرهنگ‌سازی هر دو باهم برای مسافران انجام می‌شود، گفت: اجرای پیاده‌راه بوعلی و طرح اتوبوس گردشگری در همدان در افزایش مدت ماندگاری مسافران در این شهر بسیار تأثیرگذار است.

مهاجری‌نژاد با اشاره به اینکه زیرساخت‌های گردشگری در استان همدان در حال توسعه است، عنوان کرد: صنعت گردشگری باید از تصدی‌گری خارج شود و اجرای امور به بخش خصوصی واگذار شود و دولت نقش حمایت کننده از بخش خصوصی را ایفا کند.

وی تصریح کرد: مسیر توسعه گردشگری در همدان راه خود پیدا کرده است و با تأمین زیرساخت‌ها و بهره‌برداری از آنها در چند سال آینده دیگر مشکلی در جذب گردشگری در این شهر و استان وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار