نیکبخت در ادامه در خصوص شعار سال با بیان اینکه این نامگذاری باعث خرسندی ما شد، گفت: شعار من «تولید و اشتغال» است و با این نامگذاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد در ادامه برنامه های تولیدی و اشتغالزایی فرصتی را به دست آوردیم تا از همراهی و همکاری همه سازمان ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 26 March 2017
استاندار همدان گفت: همدان باید به جایگاه واقعی خود در عرصه گردشگری دست یابد.

به گزارش مهر، محمدناصر نیکبخت دربازدید ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان درجمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن سال نو به مردم استان همدان به بازدید انجام شده از مسیر راه آهن تهران - همدان اشاره کرد و گفت: تا دهه اول اردیبهشت ماه شاهد ورود قطار به شهر همدان خواهیم بود.

نیکبخت به بازدید از محل های اسکان مسافران، نحوه راهنمایی نیروهای امدادی در ورودی همدان و بازدید از ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری همدان با همراهی میراث فرهنگی و گردشگری فعالیت های بسیار خوبی داشتند، افزود: شرایط بسیار خوبی برای پذیرایی، راهنمایی و اسکان مسافران در همدان فراهم شده است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران این ستاد، عنوان کرد: امسال شهرداری همدان بسیار شایسته عمل و برنامه ریزی کرده و روند ارائه خدمات، بهتر از سال قبل است و رضایتمندی مسافران فراهم شده است.

استاندار همدان به خدمات هلال احمر، نیروی انتظامی، راهداری و علوم پزشکی همدان نیز اشاره کرد و با بیان اینکه خوشبختانه شاهد رضایتمندی مسافران هستیم، گفت: همدان باید به جایگاه واقعی خود در عرصه گردشگری دست یابد.

نیکبخت در ادامه در خصوص شعار سال با بیان اینکه این نامگذاری باعث خرسندی ما شد، گفت: شعار من «تولید و اشتغال» است و با این نامگذاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد در ادامه برنامه های تولیدی و اشتغالزایی فرصتی را به دست آوردیم تا از همراهی و همکاری همه سازمان ها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و استقبال از سرمایه گذاران عنوان کرد: باید تولید و اشتغال را به جایگاه شایسته آن رساند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه از این نامگذاری بسیار خرسندم، ابراز امیدواری کرد فرصتی فراهم شود که تولید و اشتغال در استان همدان رونق یابد.

نیکبخت همچنین به وضعیت گردشگری استان همدان اشاره کرد و با بیان اینکه گردشگران خارجی معمولا در فصل بهار و تابستان به استان همدان سفر می کنند اما حضور گردشگران داخلی در تمام فصل ها است، گفت: براساس آمار دریافتی وضعیت حضور مسافران در استان همدان در ایام نوروز خوب بوده اما انتظار افزایش آن را داریم.

وی تاکید کرد: همدان آماده پذیرایی از گردشگران است و شرایط برای استقبال از مسافران و گردشگران به نحو شایسته ای در استان همدان فراهم است.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک مدیران و خدمتگزاران مردم در استان، همدان به جایگاه شایسته خود در امر گردشگری و پذیرایی از گردشگران دست یابد.

استاندار همدان به وضعیت ساماندهی فروشگاه های عرضه سفال در لالجین نیز اشاره کرد و با بیان اینکه به فروشگاه داران در این شهر دوماه فرصت داده شده تا کالاهای چینی را از فروشگاه خود خارج کنند، گفت: خردادماه بازدیدی از شهر جهانی سفال انجام می شود چراکه لالجین باید از کالاهای غیر ایرانی پاک شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار