فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: زائران اعزامی به این اردوها از طریق بسیج محلات برای این اردو ثبت نام کرده و در قالب اقشار مختلف و همچنین تعدادی نیز به‌صورت خانوادگی به این اردوها اعزام شدند.
کد خبر: ۳۹۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 26 March 2017
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام یک‌هزار و 300ملایری به اردوهای راهیان نور از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته تا پنجم فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فارس؛ داوود ابراهیمی‌راد با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ارزش اردوهای راهیان نور اظهار کرد: معظم‌له دفاع مقدس را یک معدن طلا عنوان کردند که با فناوری راهیان نور ما این معادن طلا را استخراج می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با وقایع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌شود گفت: این برنامه فرهنگی طی سال‌های اخیر با استقبال خوب جوانان همراه بوده و برنامه بسیار خوب و ارزشمندی در مقابل جنگ نرم دشمن است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه با اشاره به  اعزام یک‌هزار و 300 ملایری به مناطق عملیاتی راهیان نور گفت: اعزام این افراد از نیمه دوم اسفندماه سال قبل شروع شده و تا پنجم فروردین ماه سال جاری ادامه پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه از نیمه دوم اسفندماه سال گذشته بیش از 600 دانشجو در قالب 15 اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، گفت: 44 نفر از طلاب ملایری در قالب یک اتوبوس در 29 اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

ابراهیمی‌راد از اعزام  604 نفر از بسیجیان به همراه 16نفر عوامل اجرایی در قالب11 اتوبوس به اردوی راهیان نور جنوب کشور خبر داد و افزود:  این آخرین دوره اعزام افراد از سهمیه سال 95 بود که امروز انجام شد.

وی اضافه کرد: سفر معنوی راهیان نور برای افراد اعزامی در هر دوره به مدت چهار روز بوده و زائران ازمناطق عملیاتی، والفجر8، طلاییه، فکه، شلمچه، هور و هویزه، اهواز و سایر مناطق جنگی جنوب بازدید می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان کرد: زائران اعزامی به این اردوها از طریق بسیج محلات برای این اردو ثبت‌ نام کرده و در قالب اقشار مختلف و همچنین تعدادی نیز به صورت خانوادگی به این اردوها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این سفر در هر اتوبوس یک راوی و یک روحانی زائران را همراهی می‌کنند یادآور شد: دو نفر امدادگر نیز از هلال‌احمر در این سفر همراه زائران هستند.

ابراهیمی‌راد با بیان اینکه در طول سال گذشته بیش از2هزار نفر نیز از دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور در در مناطق عملیاتی غرب و جنوب اعزام شدند خاطرنشان کرد: هنوز سهمیه سال 96به ما اعلام نشده است.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار