فرماندار ملایر از ثبت نام 159 نفر در پنجمین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ملایر خبر داد و تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام شده نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.
کد خبر: ۳۹۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 25 March 2017
فرماندار ویژه ملایر از ثبت نام 459 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملایر تا به امروز خبر داد.

به گزارش فارس؛ عبدالعظیم رضایی با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخاباتی شوراهای اسلامی اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان  انتخابات شوراهای از30 اسفندماه 95 شروع شده و تا پایان وقت اداری ششم فروردین ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای زمان ثبت نام تا پایان وقت اداری امروز 459 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان ملایر ثبت نام کرده‌اند گفت: از این تعداد112 نفر درشهرهای ملایر، سامن، جوکار، زنگنه، ازندریان واسلام شهر آق‌گل و347 نفر نیز در روستاهای شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

فرماندار ملایر از ثبت نام 159 نفر در پنجمین روز از ثبت نام  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ملایر خبر داد و تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام شده نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.

وی تعداد ثبت نامی‌ها در شهر ملایر را از ابتدای روز ثبت نام تا امروز 75 نفر دانست و خاطرنشان کرد: 17 نفر داوطلبان ثبت نام شده مربوط به امروز بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار