فرماندار نهاوند گفت: طی ۵روز اخیر و با شروع نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۴۹ نفر در نهاوند ثبت نام کردند.
کد خبر: ۳۹۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 25 March 2017

به گزارش مهر؛کریم حمیدوند اظهار داشت: باپایان یافتن پنجمین روزثبت نام انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکنون ۳۴۹در نهاوند نام نویسی کرده اند.

وی گفت: ۳۴۵ تن از داوطلبان مرد و۴داوطلب زن هستند و تا کنون ۲۶داوطلب برای شهر نهاوند، ۹داوطلب برای شهر فیروزان، ۷داوطلب برای شهر گیان و ۶داوطلب برای شهر برزول با حضور در فرمانداری نهاوند ثبت نام کرده اند.

وی در خصوص ثبت نام شوراهای روستایی در بخشداریهای تابعه شهرستان نیز گفت: تا کنون ۱۹۱داوطلب برای روستاهای بخش مرکزی، ۶۵داوطلب برای روستاهای بخش خزل،۲۱ داوطلب برای روستاهای بخش زرین دشت و ۲۴داوطلب برای روستاهای بخش گیان با حضور در بخشداریها ثبت نام کرده اند.

فرماندار نهاوند یادآوری کرد: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراها از ساعت ۸ صبح در فرمانداری نهاوند و بخشداریهای تابعه صورت می گیرد.

وی گفت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در رقابت های انتخاباتی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ازساعت ۸صبح۳۰ اسفندماه سال گذشته آغاز و برابر جدول زمانبندی انتخابات تا ۶ فروردین ماه امسال ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار