جانشین ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان گفت: هم اکنون ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل شده ضمن اینکه مسافران می توانند در یکصد المان شهری نصب شده برای استقرار چادر در فضای باز در پارک ها و میادین سطح شهر استفاده کنند.
کد خبر: ۳۹۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 25 March 2017
جانشین رئیس ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان گفت: از 26 اسفندماه سال گذشته تاکنون توسط این ستاد 36 هزار و 465 مسافر نوروزی در همدان اسکان یافته اند.

به گزارش ایرنا؛ محمد قدیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نوروزی اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان از 26 اسفندماه گذشته دایر شده و تا 13 فروردین ماه فعال خواهد بود و تاکنون 11 هزار و 159 خانوار در این ستاد پذیرش شده اند.

وی بیان کرد: بیشترین مسافران ورودی به شهر همدان از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران ، مازنداران، اصفهان و خوزستان هستند.

قدیمی خاطرنشان کرد: از زمان برپایی ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان ،40 تن در قالب سه نوبت به‌ صورت شبانه‌ روزی به مسافران خدمات ارائه می کنند.

وی در ادامه افزود: در ستاد تسهیلات و اسکان مسافران شهرداری همدان که در مجموعه عین القضات همدانی مستقر است خدمات‌رسانی در هر نوبت توسط راهنمایانی از شهرداری همدان، تشکل‌های مردمی و نمایندگانی از دستگاه‌ها و ارگان‌های مشارکت‌کننده در امر اسکان مسافران صورت می گیرد.

وی با اشاره به خدمات گردشگری شهرداری به مسافران نوروزی گفت: 2دستگاه اتوبوس گردشگری VIP نیز همه روزه گردشگران علاقه مند را به صورت رایگان همراه با راهنما در 2 مسیر مجزا به مکان های تاریخی همدان می برند. 

جانشین ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان یادآور شد: همچنین 6 دستگاه اتوبوس نیز به صورت آزاد باتردد در سطح شهر همدان نسبت به جابجایی گردشگران نوروزی اقدام می کنند. 

وی بابیان به اینکه اولویت ستاد اسکان دراسکان مسافران، هدایت آنها به هتل‌ها و مهمانپذیرها است گفت: در صورت عدم تمایل مسافران به حضور در این مکان‌ها به محل‌های دیگری راهنمایی می‌شوند. 

وی افزود: هم اکنون ظرفیت ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان تکمیل شده ضمن اینکه مسافران می توانند در یکصد المان شهری نصب شده برای استقرار چادر در فضای باز در پارک ها و میادین سطح شهر استفاده کنند. 

ستاد تسهیلات و اسکان مسافران نوروزی همدان به میزبانی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان به نشانی آرامگاه باباطاهر، خیابان فلسطین، جنب پمپ بنزین، مجمع عین القضات همدانی واقع شده است وتا 13فروردین ماه جاری پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار