حجت‌الاسلام برقراری همچنین انتخابات را مهم‌ترین مسئله در سال۹۶ برشمرد و بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اهمیت جهانی و بین‌المللی دارد که باید فضای اخوت و برادری و وحدت حفظ شود.
کد خبر: ۳۹۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 25 March 2017
امام جمعه ملایر گفت: مدیریت انقلابی، کارآمد، بانشاط، متدین و پرتحرک از عوامل بسیار مهم برای زمینه سازی اقتصاد مقاومتی طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدباقر برقراری در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به این معنی است که هنوز به اقتصاد مقاومتی به نحو شایسته اقدام و عمل نشده است.

وی اقتصاد را یکی از تلخی های سال 95 طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در سال جدید عنوان کرد و افزود: سال جدید فرصتی برای دولتمردان است تا برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور در راستای تولید و اشتغال تلاش کنند.

وی تاکید کرد: توجه به تولید و مصرف بهینه داخلی، زیرسازی برای اقتصاد در کشور است و با بکارگیری مدیریت انقلابی و کارآمد به طور قطع تحولی عظیم ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام برقراری همچنین انتخابات را مهمترین مساله در سال 96 برشمرد و بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اهمیت جهانی و بین المللی دارد که باید فضای اخوت و برادری و وحدت حفظ شود.

وی حضور حداکثری و انتخاب اصلح را 2موضوع مهم در انتخابات پیش رو عنوان کرد و افزود: مردم باید در این راستا شاخصه های مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب را در انتخاب فرد اصلح مد نظر قرار دهند.

خطیب جمعه ملایر با تاکید بر اینکه دستورات رهبری باید در انتخابات نصب العین قرار گیرد، اظهار کرد: در انتخابات پیش رو دشمن در صدد ایجاد فضای دو قطبی در کشور است که باید هوشیار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار