مدیرعامل شرکت پست استان همدان بابیان اینکه شعار این شرکت در سال ۹۶ "پست هوشمند در خدمت مردم، رقابت، تحول و تکامل"است، افزود: پست در ایام نوروز در تمام‌روزهای تعطیل به‌استثنای یکم و ۱۳ فروردین دارای شیفت کاری بوده و مرسولات شهروندان را قبول و توزیع می‌کند.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 17 March 2017
مدیرعامل شرکت پست استان همدان گفت: شرکت پست استان همدان در 11 ماهه امسال بیش از 8 میلیون و ۵۰۰ هزار مرسوله جابجا کرده است.

به گزارش ایسنا؛ حمید بهنامی اظهار کرد: از ۸ میلیون و ۵۰۰ مرسوله پستی، حدود 4 میلیون و 265 هزار از استان صادر و حدود 4 میلیون و 325 هزار آن به استان وارد و توزیع شده است.

وی بیشترین مرسوله پستی جابجا شده را به استان تهران دانست و تصریح کرد: استان همدان دارای 23 دفتر پستی دولتی، 444 دفتر ict روستایی، 133 دفتر پیشخوان خدمات دولت و 69 نمایندگی روستایی است.

وی پوشش مساحتی هر واحد پستی در استان را 28 کیلومتر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد فروشگاه‌های تجارت الکترونیک (خرید و فروش اینترنتی) در استان همدان 34 فروشگاه بوده که ترافیک مرسولات صادره آنها در 11 ماهه امسال حدود  62 هزار مرسوله بوده است.

مدیرعامل شرکت پست استان همدان با بیان اینکه شعار این شرکت در سال ۹۶ "پست هوشمند در خدمت مردم، رقابت، تحول و تکامل" است، افزود: پست در ایام نوروز در تمام روزهای تعطیل به استثنای یکم و 13 فروردین دارای شیفت کاری بوده و مرسولات شهروندان را قبول و توزیع می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار