معاون اجتماعی ـ فرهنگی شهردار همدان از اجرای طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این طرح هر روز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 17 March 2017
معاون فرهنگی شهردار همدان از اجرای طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی همدان خبر داد و گفت: جشن کودکان در ایام نوروز در مجتمع عین القضات همدانی برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد قدیمی در حاشیه آئین افتتاح ستاد اسکان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه‌ریزی‌هایی از سوی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری به عنوان جانشین ستاد اسکان و رفاه نوروزی انجام شده است.

وی عنوان کرد: جشن کودکان در ایام نوروز هر روز ازساعت17 تا 19در محل مجموعه فرهنگی- هنری عین‌القضات همدانی برگزار می‌شود.

قدیمی با اشاره به برگزاری مراسم جشن به صورت روزانه در ایام نوروز درمحل آرامگاه باباطاهر گفت: در پیاده‌راه بوعلی از ساعت 11 تا 13 برنامه جشن برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی ـ فرهنگی شهردار همدان از اجرای طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این طرح هر روز اجرا می‌شود.

قدیمی بیان کرد: در این طرح گسترده‌ترین سفره هفت سین با پهن کردن سفره‌های هفت سین شهروندان در پیاده‌راه اجرا می‌شود و علاقمندان و افرادی که نمی‌توانند در کنار خانواده‌های خود باشند در کنار این سفره‌ها سال نو را آغاز می‌کنند.

وی اظهار داشت: در ستاد اسکان شهرداری همدان نمایندگان دستگاه‌های مختلف همه روزه حضور دارند نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، منازل استیجاری و خانه‌مسافرها، جامعه هتل‌داران، میراث فرهنگی و شهرداری در ستاد اسکان مستقر هستند.

قدیمی با بیان  اینکه مسافران با هدایت دستگاه‌های مستقر در ستاد اسکان به محل‌ها هدایت می‌شوند، عنوان کرد: علاوه بر ستاد اسکان در مجتمع عین‌القضات دو ستاد اسکان آموزش و پرورش نواحی یک و 2 به فرهنگیان و سایر هموطنان خدمات اقامتی ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار