دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان افزود: هم اکنون 48 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت می کنند و هیات همگانی با 11 هزار و 574 بانوی ورزشکار سازمان یافته، بیشترین آمار را در این بخش داشته است.
کد خبر: ۳۹۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 17 March 2017
دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان گفت: 65 هزار و 668 ورزشکار در سال جاری تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا؛ خسرو اصله اظهار کرد: 25هزار و 253 تن از این تعداد ورزشکار را بانوان تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: سال گذشته 60 هزار و 515 ورزشکار تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که امسال پنج هزار تن بیشتر بود.

وی اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی همدان با 13هزار و 437 بیمه شده ورزشی بیشترین آمار را به خود اختصاص داد، هیات فوتبال با هشت هزار و 604 ورزشکار و کشتی با چهار هزار و 39 ورزشکار به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان افزود: هم اکنون 48 هیات ورزشی در سطح استان همدان فعالیت می کنند و هیات همگانی با 11 هزار و 574 بانوی ورزشکار سازمان یافته، بیشترین آمار را در این بخش داشته است.

وی یادآور شد: در بخش آقایان نیز فوتبال با هشت هزار و 234 ورزشکار بیشترین تعداد بیمه شده سازمان یافته را به ثبت رسانده است.

** مصدومیت 341 ورزشکار

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 341 ورزشکار به دلیل مصدومیت از خدمات بیمه ورزشی در سطح استان همدان استفاده کرده اند که از این تعداد 265 تن را مردان تشکیل دادند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان افزود: فوتبال با 102 مصدوم بیشرین تعداد آسیب دیده را در بین رشته های ورزشی در سطح استان داشته است.

وی بیان کرد: کشتی با 37 و همگانی با 21 مصدوم به ترتیب از مصدومان بیشتری نسبت به سایر رشته های ورزشی در سال جاری برخوردار بودند که از خدمات بیمه ای استفاده کردند.
وی افزود: در بخش بانوان نیز 17 مصدوم در رشته همگانی بوده و والیبال و ژیمناستیک نیز به ترتیب از مصدمیت های بیشتری نسبت به سایر رشته ها مواجه بودند.

** همدان پیشتاز در صدور بیمه ورزشی در استان

دبیر هیات پزشکی ورزشی همدان خاطرنشان کرد: شهرستان همدان امسال با 40 هزار و 415 بیمه شده ورزشی از مجموع تعداد 65هزار و 668 بیمه شده سازمان یافته، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: ملایر با پنج هزار و 687 ورزشکار و نهاوند با سه هزار و 273ورزشکار به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار دارند.

اصله خاطرنشان کرد: شهرستان همدان امسال در بخش بانوان نیز 18 هزار و 330 بیمه شده ورزشی داشته است.

وی یادآور شد: اسدآباد و فامنین نیز کمترین بیمه شده ورزشی را در بین شهرستان های استان همدان داشته اند.

همدان دارای 9شهرستان است و براساس آمارهای اعلام شده 23 درصد جمعیت این استان ورزش می کنند.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار