مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بابیان اینکه دستگاه‌ها امسال در خصوص اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ضعیف ورود پیدا کردند، گفت: هرچند با ورود به‌موقع اداره کل اقتصاد و دارایی استان و خزانه معین استان ۱۰۰ در صد اعتبار اسناد خزانه اسلامی به استان واریز شد اما از ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که برای سال آینده اسناد خزانه اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند تا اعتبارات به‌موقع اخذ شود.
کد خبر: ۳۹۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 15 March 2017
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: برگزاری کارگروه های مبارزه با فرار مالیاتی و مبارزه با پولشویی در استان همدان از برنامه های سال آینده است.

به گزارش مهر، سیدناصر محمودی در جلسه تخصصی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان همدان که با حضور مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان برگزار شد، گفت: هرچه تعامل دستگاهای نظارتی بیشتر شود در مسیر پیش رو و آینده کمتر دچار مشکل خواهیم شد.

سیدناصر محمودی افزود: در حوزه نظارت ضمن اینکه دغدغه اجرای درست قوانین را داریم باید به گونه ای پیش رفت که با مشکل کمتری مواجه شویم.

وی گفت: ذیحسابان باید نقش مشاوره ای خود را در دستگاه های اجرایی برای مدیرکل و مجموعه داشته باشند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بابیان اینکه دستگاه ها امسال در خصوص اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ضعیف ورود پیدا کردند، گفت: هرچند با ورود به موقع اداره کل اقتصاد و دارایی استان و خزانه معین استان ۱۰۰در صد اعتبار اسناد خزانه اسلامی به استان واریز شد اما از ذیحسابان دستگاه های اجرایی می خواهیم که برای سال آینده اسناد خزانه اسلامی را در دستور کار خود قرار دهند تا اعتبارات به موقع اخذ شود.

وی گفت: نقش ذیحسابان در تحقق درآمدهای دولت بسیار حائز اهمیت  است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان تاکید کرد: یکی از برنامه های سال آینده برگزاری کارگروه های مبارزه با فرار مالیاتی و مبارزه با پولشویی در استان همدان است.

مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان نیز در بابیان اینکه در حوزه نظارت مواردی را با تبادل نظر می توان تشریک مساعی کرد تا منجر به مشکل نشود، گفت: تا آنجایی که امکان داشته سعی شده مشکلی ایجاد نشود.

ابراهیم نامداری افزود: نقطه قوت در استان همدان، ایجاد کمیته های تعاملی پیشگیری از تخلف و تقویت کارایی دستگاه های اجرایی بوده است اما تاکنون دستگاه ها درخواستی برای کمیته های تعاملی نداشته اند.

وی گفت: طبق نظر دیوان محاسبات اگر مواردی باعث تضییع بیت المال شود باید آن را پیگیری کرد و اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار