موحدی با انتقاد از واردات بی‌رویه برخی کالاهای غیرضروری به کشور متذکر شد: یکی از مهم‌ترین محورهای اقتصاد مقاومتی، تکیه‌بر ظرفیت تولیدات داخلی و مبارزه جدی و مسئولانه با قاچاق کالاست که گاهی مورد کم‌توجهی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۳۹۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 15 March 2017
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ریشه برطرف کردن معضلات و چالش‌های اقتصادی کشور در داخل کشور است نه امید بستن و تکیه بر مساعدت‌های خارجی گفت: اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید برای مردم محسوس باشد.

به گزارش تسنیم؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باید سبب گذر از رکود اقتصادی و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم شود.

وی اظهار داشت: اکنون در حالی در پایان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" قرار داریم که به نظر می‌رسد مجموعه کشور در اجرای سیاست‌های این بخش آن گونه که باید خوب عمل نکرده است.

موحدی با انتقاد از واردات بی‌رویه برخی کالاهای غیرضروری به کشور متذکر شد: یکی از مهم‌ترین محورهای اقتصاد مقاومتی، تکیه بر ظرفیت تولیدات داخلی و مبارزه جدی و مسئولانه با قاچاق کالاست که گاهی مورد کم توجهی قرار می‌گیرد.

وی گفت: اکنون برطرف کردن مشکل رکود اقتصادی و معضلات معیشتی باید در اولویت دولت قرار بگیرد نه آن که دولت به هر قیمتی حتی واردات بی‌رویه کالا به فکر کنترل تورم باشد.

امام جمعه تویسرکان با بیان این که اکنون و در دوران پس از مذاکرات هسته‌ای، آمریکا و متحدان غربی وی با بد‌عهدی و نقض پیمان‌هایشان یک جنگ اقتصادی بر علیه ایران اسلامی را به راه انداخته‌اند تاکید کرد: ریشه حل معضلات و چالش‌های اقتصادی کشور در داخل کشور است نه امید بستن و تکیه بر مساعدت‌های خارجی.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان در سطوح مختلف مدیریتی و اجرایی باید در قبال مسائل فرهنگی و اقتصادی مردم دغدغه داشته باشند و برنامه‌های مدون و مشخص خود برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را در عمل ارائه دهند.

موحدی گفت: با گرفتن حالت انفعالی به خود در قبال سیاست‌های سلطه جویانه نظام سلطه جهانی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مشکلات کشور برطرف کردن نخواهند شد بلکه باید در مواجهه با کارشکنی‌های دشمنان با اقتدار و مبتنی بر منطق و برنامه‌ریزی عمل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار