مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: برای صدور نظریه کارشناسی درباره صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی‌نامه از مراجع قضائی و یا کلانتری الزامی است.
کد خبر: ۳۹۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 15 March 2017
مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: در 11 ماهه امسال 12 هزار و 759 نفر به علت آسیب ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند.

به گزارش ایسنا؛ دکتر علی‌احسان صالح افزود: این در حالیست که در مدت مشابه سال گذشته نیز افزون بر 13 هزار و 226 نفر به این منظور به پزشکی قانونی همدان مراجعه کرده بودند.

وی با اعلام کاهش 3درصدی این آمار اضافه کرد: این تعداد مراجعان به پزشکی قانونی شامل 3 هزار 673 زن و 9 هزار و 86 نفر مرد بوده‌اند.

صالح با بیان اینکه ظاهر خون‌آلود تأثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد، گفت: نوع جراحت و عمق آن مبنای صدور نظریه کارشناسی درباره جراحات است.

وی اضافه کرد: برای صدور نظریه کارشناسی درباره صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی‌نامه از مراجع قضائی و یا کلانتری الزامی است.

صالح بیان کرد: در صورت وجود جراحات و صدمات عمده و تهدید‌کننده، افراد می‌توانند پس از انجام اقدامات درمانی به پزشکی قانونی مراجعه کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان اظهار کرد:سوابق اقدامات انجام شده ازسوی پزشکی قانونی از مرجع درمان‌کننده گرفته می‌شود تا حق کسی ضایع نشود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار