مدیرفروشگاه زنجیره‌ای رفاه استان همدان گفت:در حال حاضر سبد کالای حمایتی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در همدان همزمان با سراسر کشور در حال توزیع است و این افراد می‌توانند سبدکالای خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه دریافت نمایند.
کد خبر: ۳۹۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵ 15 March 2017
فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه یکی از شبکه‌های توزیعی کالا و مایحتاج مردم در کشور است که درزمینهٔ توسعه اقتصادی پایدار کشور قدم‌هایی مناسبی را برداشته است در حال حاضر شرکت فروشگاهای زنجیره‌ای رفاه بیست و دومین سال تأسیس خود با ۱۶۴ هزار مترمربع سطح فروش و با ۲۳۰ فروشگاه و ۳۲۰۰ پرسنل، با مشارکت بیش از سه هزار شرکت تولیدی و تأمین‌کننده، در تمامی استان‌های کشور در حال خدمت‌رسانی است.

مدیرفروشگاه زنجیره‌ای رفاه استان همدان درگفتگوی اختصاصی باتابناک همدانگفت: در بیست ودومین سالگرد تأسیس فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه۲۲ فروشگاه جدید درسراسر کشور به خانواده رفاه اضافه می‌شود که همگی این فروشگاه‌ها به متد روز و «فرش مارکت» مجهز بوده و نسل جدیدی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند که همه نوع خدمات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

مصطفی بهرامی به فر با اشاره به مزیت‌های فروشگاه‌های رفاه نسبت به سایر فروشگاه‌ها افزود:سبد کالا و قیمت‌ها در رفاه پایین‌تر است وتعداد کالاهای تخفیف‌دار نیز یکی از مزیت‌های این فروشگاه محسوب می‌شود و از طرفی مشتریان می‌توانند از طریق بانک‌ها به‌صورت اعتباری بدون کارمزد و یا از طریق دیگر تسهیلات خرید داشته باشند.  

مصطفی بهرامی: در رفاه مبنا را بر مشتری مداری قرار داده‌ایم/ توزیع سبد کالای حمایتی دولت ازخانوار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیست

وی بابیان برنامه‌های فروشگاه‌های رفاه ویژه نوروز امسال گفت:خوشبختانه مادر فروشگاه‌های رفاه این امکان راداریم که بسته‌های کالای ویژه نوروز را برای کارکنان سازمان‌ها و ادارات با تخفیف ۲۵درصدی و به‌صورت رایگان در سراسر کشور تحویل دهیم و یا کارت‌های هدیه نوروزی را با تخفیف‌های ویژه در اختیار ارگان‌ها قرار دهیم و پرسنل این سازمان‌ها با اطمینان بیشتری از رفاه خرید نمایند.

بهرامی به فر خاطرنشان ساخت: همواره ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه مبنا را بر مشتری مداری قرار داده‌ایم وبا ارائه کالاهای موردنیاز و با قیمت‌های مناسب همواره رضایت مشتریان را جلب کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: در حال حاضر سبد کالای حمایتی دولت از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در همدان همزمان با سراسر کشور در حال توزیع است و این افراد می‌توانند سبدکالای خود را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه دریافت نمایند.





منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار