مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برپایی نمایشگاه عکس «به یاد بهار» به مناسبت فرارسیدن عید نوروز در نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۳۹۴۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲ 15 March 2017
محمود مصباح در  افتتاح نمایشگاه عکس به یاد بهار، بیان کرد: نمایشگاه عکس «به یاد بهار» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان نهاوند شامل ۶۰ اثر از عکاسان برگزیده شهرستان برپاشده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارشتابناک همدان ازنهاوند؛ مصباح اظهار داشت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه آثار برگزیده هنرمندان مطرح شهرستان  رضا احسانی، ذبیح‌الله حسن وند، یوسف خویش وند، بهروز بحیرایی، محسن سلگی، امیر اسحاقی، سعید مولوی، رضا سلگی، محمد خسروی، شهرام اویسی، محمد حمید وند ویلدا وفایی وآستیاژ بحیرایی بوده که شامل طبیعت سرسبز شهرستان از سراب‌های خروشان تا ارتفاعات و دشت‌های زیبای نهاوند و منتخبی از آثار تاریخی، مذهبی و اماکن دیدنی و فرهنگی شهرستان است که  دراین نمایشگاه به تصویر کشیده شده است.

وی افزود: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه در ابعاد ۵۰*۷۰ بوده و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان این محل به‌عنوان مکانی برای بازدید مسافران و گردشگران به شهرستان معرفی خواهد شد.

مصباح بابیان اینکه عکس‌ها نقش مهمی در معرفی و شناخت هر مکانی دارند، عنوان کرد: عکس‌ها مکمل نوشته‌ها هستند و می‌توانند معرف فرهنگ و تمدن ما باشند و هدف این است که تاریخ و فرهنگ وقدمت وزیبایی‌های نهاوند رابه تصویر کشیده وبه همگان بشناسانیم.

محمود مصباح ادامه داد: این نمایشگاه از ۳۰ اسفند ۹۵ تا ۱۵ فرین  در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  بلوار شهید بهشتی خیابان معلم، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ آماده بازدید عموم مردم است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار