فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از محققان کشوری در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۳۹۴۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 14 March 2017
فرماندار شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش سیدجمال الدین اسدآبادی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از محققان کشوری  در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا: حسین افشاری درجمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری فرهنگی امسال استان همدان به نام سیدجمال الدین اسدآبادی اظهار کرد: به همین منظور از ١۴تا ٢۴ اسفند در اسدآباد دهه سید جمال نامگذاری و با برگزاری برنامه هایی این دهه گرامی داشته شد واختتامیه این دهه با همایش ملی سیدجمال با حضور وزیرفرهنگ وارشاد دراسدآباد برگزار می شود.

وی با اشاره به تصویب اساسنامه بنیاد علمی فرهنگی سیدجمال الدین درچند سال گذشته عنوان کرد: به مناسبت دهه سیدجمال الدین فردا بنیاد سیدجمال الدین اسدآبادی نیز با حضور وزیرارشاد فعالیت خود را دراسدآباد آغاز خواهد کرد.

وی همچنین از رونمایی تندیس سیدجمال الدین اسدآبادی  طی برنامه هایی وگفت: سخنران ویژه همایش سیدجمال الدین اسدآبادی وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی بوده وامام جمعه استان واستاندار و نماینده شهرستان درمجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم به عنوان دیگر سخنرانان درنظرگرفته شده اند.

افشاری خاطرنشان کرد: در این همایش۴مقاله فرهنگی دررابطه باسیدجمال الدین اسدآبادی توسط اساتید شاخص قرائت می شود.

وی یادآور شد: قرائت پیام رئیس جمهوربه همایش سیدجمال الدین اسدآبادی نیز یکی ازمهمترین بخش های برنامه فردا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار