وی بابیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال تیم‌های آتش‌نشانی همدان در بیش از سه هزار عملیات شرکت کردند، افزود: عمده عملیات را اطفاء حریق مراتع و پوشش گیاهی با بیش از دو هزار مورد شامل می‌شود.
کد خبر: ۳۹۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 14 March 2017
مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: براساس پایش‌های انجام شده ۹۵ درصد از بافت تجاری شهر همدان غیر ایمن است.

به گزارش تسنیم، محمدرضا بیاناتی در آیین افتتاح ایستگاه مرکزی شهدای آتش‌نشان همدان با اشاره به اینکه 44 مأموریت برای آتش‌نشانی تدوین شده است، اظهار داشت: به طور میانگین روزانه 400 تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی همدان برقرار می‌شود که از این تعداد تنها 12 مورد عملیاتی و 35 مورد به مشاوره ختم می‌شود و مابقی تماس‌ها را مزاحمت‌های تلفنی شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در 11 ماهه امسال تیم‌های آتش‌نشانی همدان در بیش از سه هزار عملیات شرکت کردند، افزود: عمده عملیات‌ها را اطفاء حریق مراتع و پوشش گیاهی با بیش از دو هزار مورد شامل می‌شود.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان آموزش‌ شهروندی را در کاهش حوادث بسیار مؤثر دانست و گفت: در این راستا امسال به 70 هزار و 636 نفر آموزش‌های لازم در حوزه ایمنی و نحوه برخورد با حوادث ارائه شده است.

وی از صدور 575 پروانه ایمنی ساختمان در امسال خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 161 مورد پایش ایمنی در همدان انجام شده است که بر اساس نتایج حاصله 95 درصد بافت تجاری همدان غیر ایمن است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با اشاره به معرفی همدان به عنوان پایلوت شهر سبز پایدار اظهار داشت: این انتخاب وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولان همدان گذاشته است و باید در راستای رساندن شاخص‌ها در حد شهر سبز اقدام کرد.

رضا میرزایی با اشاره به کمبود دو ایستگاه آتش‌نشانی در همدان افزود: ایجاد این ظرفیت در دوره پنجم شورای شهر باید تعیین تکلیف شود تا خدمات‌دهی به شهروندان تکمیل شود.

وی خواستار ایجاد کنارگذر در شهر همدان برای تسهیل در ترددها شد و بیان کرد: ورودی و خروجی شهر همدان باید تفکیک شود و اقدام لازم انجام گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار