دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و عزیمت شهروندان به مسافرت‌های برون‌شهری مرخصی مجرمان سابقه‌دار و سارقان لغو شده است.
کد خبر: ۳۹۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶ 14 March 2017
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان همدان گفت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز و عزیمت شهروندان به مسافرت های برون شهری مرخصی مجرمان سابقه دار و سارقان لغو شده است.

به گزارش ایرنا؛ کامران حمزه افزود: هیچگونه مرخصی به مجرمان سابقه دار و سارقان حرفه ای تا پایان تعطیلات نوروزی داده نمی شود.

وی اضافه کرد: سارقانی که در ایام نوروز دوره محکومیت آنها به اتمام می رسد هر چند از زندان آزاد می شوند ولی تحت نظر و کنترل پلیس هستند.

وی بیان کرد: اسامی مجرمان و سارقانه سابقه دار در اختیار پلیس قرار دارد و آنها پس از آزادی مورد مراقبت های پس از زندان قرار می گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته میزان سرقت ها امسال در همدان 30 درصد کاهش یافته است که در این ارتباط رتبه نخست کشور را داریم.

حمزه از شهروندان خواست در صورت مسافرت نوروزی ضمن استفاده از تجهیزات کنترلی و بازدارنده، کلید خانه را به افراد مطمئن و دارای صلاحیت بسپارند تا شاهد سرقت از منزل نباشند.

همدان رتبه نخست کاهش سرقت را در کشور دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار