پزشکیان در همدان
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر کاری که انجام می‌دهیم ادعا می‌کنیم که بهترین طرح در منطقه است، آیا افرادی که ادعا می‌کنند منطقه را دیده‌اند که چنین سخنی را می‌زنند؟ اگر با دنیا قطع رابطه کنیم چیزی جز عقب ماندگی نمی بینیم.
کد خبر: ۳۹۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 13 March 2017
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ ، کشور و ملتی نیستند که با بستن مرزها به توسعه دست یافته باشند.

به گزارشتابناک همدان به نقل از ایرنا، مسعود پزشکیان در همایش تعامل سازنده با جهان و اقتصاد مقاومتی در سالن ابن سینا همدان افزود: تغییر و تحول و رشد و شکوفایی با هجرت، رفتن و دیدن آغاز می‎شود و یکی از دلایلی که مبنای تاریخ اسلام هجرت پیامبر(ص) از مکه به مدینه بوده، همین مهم است. 

وی با بیان اینکه راه آهن، قطار، جاده‌ و هرچه می‌سازیم باید برترین در منطقه باشد، تا به منویات مقام معظم رهبری دست یابیم خاطرنشان کرد: اما در واقعیت آنچه می‌سازیم برترین در منطقه نیست. 

این مسئول با اشاره به اینکه باید ببینیم تا بتوانیم بهترین طرح را در هر حوزه‌ای اجرا کنیم، تاکید کرد: اگر ما با دنیا رابطه خود را قطع کنیم، به پیشرفت و توسعه دست نخواهیم یافت. 

وی ادامه داد: برای رسیدن به چنین اهدافی باید در همه امورات و طرح هایی که انجام می شود، بهترین نوع آن را عملیاتی کنیم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کاری که انجام می‌دهیم ادعا می‌کنیم که بهترین طرح در منطقه است، آیا افرادی که ادعا می‌کنند منطقه را دیده‌اند که چنین سخنی را می‌زنند؟ 

وی با بیان اینکه اگر با دنیا قطع رابطه کنیم چیزی جز عقب ماندگی نمی بینیم، گفت: باید شایسته سالاری را در اولویت قرار داد و نباید افرادی که عرضه ندارند را بر افراد باعرضه مدیریت کنند. 

پزشکیان افزود: هر شخص را باید براساس میزان عدالت، حکم و قضاوت کرد و کسی که بی عرضه است نباید رئیس شود و انسانهای کوچک را بر انسانهای بزرگ نباید برتری داد. 

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بر تعامل و ارتباطات تاکید دارند اما آیا می شود که دشنام و مرگ گفت و تعامل کرد؟ 

پزشکیان افزود: تعامل با فحش دادن و مرگ گفتن نمی شود چرا که تعامل روش دارد و روش آن علمی است و نمی توان راه علمی را نرفت و به مقصد رسید. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این یک بازی برد برد است و در معامله منافع هر دو طرف مهم است و اگر منافع و عدالت را اعمال کنیم می مانیم. 

پزشکیان تصریح کرد: عادلانه و منصفانه باید قضاوت کرد چرا که منافع زمانی بر هم می خورد یک طرف معامله احساس بزرگی و آقایی کرده و فقط به فکر منافع خود باشد. 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و بدبختی مربوط به دولت یازدهم نبوده است افزود: بیکاری و گرفتاری مساله ای نیست که خلق الساعه به وجود می آید. 

وی با بیان اینکه عزت و سربلندی با زور و قلدری در تاریخ به دست نیامده است افزود: هیچ امامی با مردم با خشونت رفتار نکرده است اگر راه درست را برویم تا مملکت نجات می یابد. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آگاهی و دانایی باعث ایجاد عزت و سربلندی خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم که خداوند توفیق دهد که راه پیامبر و امام را برویم، نه اینکه تنها شعار آن را سر دهیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار