معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر: اجازه دخالت در کادر اداری را به افراد غیر مسول نمی دهیم زیرا مسولیت این کار با دولت است ودولت هم منتخب مردم است.
کد خبر: ۳۹۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 13 March 2017
اجازه دخالت در کادر اداری را به افراد غیر مسول نمی دهیم زیرا مسولیت این کار با دولت است ودولت هم منتخب مردم است.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ عبدالعظیم رضایی در ایین تودیع و معارفه بخشدار جوکار شهرستان ملایر گفت: این جابجایی یک امر طبیعی است و به صورت معمول همواره در جریان بوده است.

وی اظهار داشت: عده ای جابجایی های اخیر در ملایر را سیاسی کاری خوانده اند ،تمامی فعالیت های وزارت کشور سیاسی است اما نه به این معنی که یک گروه یا فردی برای اهداف خود این کار را انجام دهد.

رضایی عنوان کرد: مسولیت بخشداری یک مسولیت حساس است و بخشدار مسولیت های مهم سیاسی ،اجرایی و ایجاد امنیت را در بخش دارد.

وی تصریح کرد: مجموعه دلایل و شرایطی موجب این جابجایی شد و مشکل خاصی هم در این زمینه وجود ندارد و اینکه فشاری بر گروهی ،شخص یا مسولی باشد ،هرگز اینگونه نیست و به دنبال حذف کسی نیستیم.

وی بیان کرد:دولت تدبیر و امید دولت اعتدال است ،دولت حزبی و جناحی نیست ومتعلق به مردم است و از همه ظرفیت ها و سلایق استفاده می کند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: این حق را باید به دولت داد آنجایی که پایه وظایف قانونی اش را انجام دهد،کمک کنیم به درستی انجام شود و حاشیه سازی نکنیم.

رضایی ضمن تشکر و تقدیر از زحمات و تلاش های بخشدار سابق جوکار گفت:در زمان تصدی وی کوچکترین چالشی در بخش جوکار نداشتیم و با توجه به اینکه به عنوان نماینده دولت بسیاری از مسایل به ما واگذار شده ،تصمیم گرفتیم تا از ظرفیت وی در بخش دیگری استفاده کنیم.

فرماندار ملایر؛ اجازه دخالت به افراد غیرمسئول نمی‌دهیم

وی با بیان اینکه باید در اظهار نظرهایمان دقت کنیم گفت:من به عنوان فرماندار و نماینده دولت آیا حق دارم در جایی که به من مربوط نیست ،در انتصاب ها و جابجایی ها دخالت کنم مگر ما تفکیک قوا نداریم.

فرماندار ملایر شنیدن حرف بزرگان ،مسولیت دادن و خیرخواهی را بسیار مهم دانست و گفت: هرکسی باید حیطه وظایف خود را بداند ودر چارچوپ وظایف خود عمل کند.

وی با بیان اینکه درست نیست برای چیزی که واقعیت ندارد وحدت شهر را بهم بریزیم گفت:نباید ذهن مردم را مخدوش کنیم که بین مسولان وحدت و همدلی و همفکری نیست،هیچ اختلافی بین مسولان شهرستان وجود ندارد.

وی گفت: همواره خواستار توصیه ها و ارشادهای خیرخواهانه ائمه جمعه و بزرگان شهر بوده و هستیم ،ما اهل تعامل ،وحدت و همفکری هستیم و در مدتی که در این شهرستان بوده ام این را ثابت کرده ام.

رضایی با بیان اینکه آماده هرگونه انتقاد و گفتگو هستیم افزود:این وحدت و برادری و همدلی باید همچنان در شهرستان برقرار باشد و ولی فقیه هیچگاه اجازه نداده اند  هر کسی اظهار نظری کند که موجب تفرقه و اختلاف شود.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به انتصاب بخشدار جوکار اظهار داشت: نیروی بومی و غیر بومی در این شهرستان موضوعیت ندارد و همه افراد خوب و توانمند و متعلق به نظام و انقلاب هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد و امیدواریم بخشدار جدید جوکار که نیروی جوان و توانمند است بتواند با تعامل و همفکری گام مثبتی در این بخش بردارد.

معاون استاندار با بیان اینکه باید صادقانه وبا نیت خیر ،مثبت اندیشی و اعتماد به هم کارکنیم خطاب به مدیران و مسولین تاکید کرد: مسولان اجرایی به هیچ عنوان حق دخالت درانتخابات را ندارند،فعالیت انها نباید رنگ و بوی سیاسی داشته باشد.

وی گفت: از همه افراد توانمندی که تجربه و دغدغه توسعه و پیشرفت کشور را دارند درخواست می کنیم پیشقدم شوند تا انتخاباتی رقابتی و با شکوه داشته باشیم.

وی با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری افزود:هر اندازه میزان آرا و مشارکت مردم بالاتر باشد ،در دنیا سرافراز تر هستیم، باید از همه پتانسیل ها ،ظرفیت ها و فرصت های کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی طبق تاکیدات مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

در پایان این مراسم از زحمات علی ترابی تقدیر و فرهاد جهانیان به عنوان بخشدار جدید جوکار معرفی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار