نیکبخت با بیان اینکه همدان باید به مقصد گردشگری داخلی و بین المللی تبدیل شود و ساخت ۱۰ هتل در استان همدان در دست پیگیری است، گفت: در استان همدان، کار زیاد شد ه است و تا کنون ۲۹ طرح نیمه تمام در استان واگذار شده و انتظارم این است که در این موضوع تسریع شود.
کد خبر: ۳۹۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 12 March 2017
استاندار همدان گفت: همدان باید به مقصد گردشگری داخلی و بین المللی تبدیل شود.

به گزارش مهر، محمد ناصر نیکبخت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان با تاکید بر اینکه اگر رتبه استان همدان در ارزیابی ها نزول کند آن را برنمی تابم، گفت: همواره تلاش شده تا استان همدان در ارزیابی ها رتبه اول کشور باشد.

وی با بیان اینکه استان همدان رتبه‌های گذشته را از دست داده و آسیب دیده است، افزود: این استان همواره باید در حوزه‌های مختلف ارتقا یابدکه تحقق این امر نیازمند همکاری و همدلی است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی استان همدانارزیابی عملکرد را چندان جدی نمی‌گیرند، عنوان کرد: متأسفانه مدیران برخی از دستگاه‌ها در استان به خوبی عملکرد خود را منعکس نکرده اند در صورتی که تمام ادارات باید آمار و عملکرد خود را در اختیار سازمان برنامه و بودجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه ورزش مورد توجه مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و همه آحاد جامعه است و ادارات باید بودجه ای به ورزش اختصاص دهند، گفت: بودجه وزارت ورزش و جوانان در سال آینده جهش خوبی دارد.

نیکبخت با بیان اینکه همدان باید به مقصد گردشگری داخلی و بین المللی تبدیل شود و ساخت ۱۰ هتل در استان همدان در دست پیگیری است، گفت: در استان همدان، کار زیاد شد ه است و تا کنون ۲۹ طرح نیمه تمام در استان واگذار شده و انتظارم این است که در این موضوع تسریع شود.

استاندار همدان بابیان اینکه انتظار می رود شایستگان برای انتخابات شوراها بیایند و مشارکت حداکثری در انتخابات پیگیری شود، گفت: بیش از هر چیز، سلامت انتخابات با اجرای قانون  و مشارکت حداکثری برای ما مهم است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید بدهی خود را به دستگاه های خدمت رسان پرداخت کنند، از بدهی ۹۵ میلیارد تومانی مشترکان به شرکت توزیع نیروی برق خبر داد و با بیان اینکه ادارات و نهادهای دولتی ۴۳ میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستند، خواستار پرداخت بدهی‌ها برای ارائه خدمات بهتر شد.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه عملکرد محیط زیست قابل تقدیر است و استان همدان در نمایشگاه محیط زیست درخشید، گفت: افتخار ما این است که احساس کنیم امانتی که به دستمان داده اند، به خوبی امانتداری کرده ایم.

استاندار همدان یادآور شد: دو پروژه ۴ خطه کردن علیصدر به همدان و جاده آورزمان، روند قانونی را طی کرد و در قانون بودجه لحاظ شد.

وی با بیان اینکه از پیگیری نمایندگان بهار و کبودراهنگ و نهاوند درخصوص این پروژه ها تشکر می کنم، افزود: این دو پروژه که یکی از آنها مصوبه سفر ریاست جمهوری است، آورده بسیاری برای استان خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار