رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد:‌ افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در این طرح موردحمایت مالی قرارگرفته‌اند، ضمن اینکه آن دسته از افراد نیازمندی که از اداره اوقاف درخواست کمک داشتند نیز پس از تحقیق و بررسی و تشکیل پرونده، در طرح کمک‌رسانی قرار گرفتند.
کد خبر: ۳۹۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 12 March 2017
رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان همدان از كمك 48 میلیون توماني اداره اوقاف همدان به نيازمندان در قالب طرح «دست‌های مهربانی» خبر داد.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام علی حسینی با اشاره به اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در همدان اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش 400 بسته سبد کالایی شامل برنج، مرغ، روغن، پنیر، ماکارونی، عدس و... تهیه شده و  بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه از محل چند موقوفه در راستای کمک به فقرا هزینه شده است، گفت: ارزش هر سبد کالایی 120 هزار تومان است که در مجموع 48 میلیون تومان در این راستا هزینه شده و اکنون در حال توزیع اقلام هستیم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد:‌ افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی در این طرح مورد حمایت مالی قرار گرفته‌اند، ضمن اینکه آن دسته از افراد نیازمندی که از اداره اوقاف درخواست کمک داشتند نیز پس از تحقیق و بررسی و تشکیل پرونده، در طرح کمک‌رسانی قرار گرفتند.

وی از غبارروبی بقاع متبرکه برای آماده‌سازی آستان‌های مقدس به منظور حضور گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد و در ادامه افزود: آماده‌سازی آرامستان در پنج‌شنبه و جمعه آخر سال برای حضور همشهریان و یاد کردن آنها از اموات از دیگر برنامه‌ها در این روزهاست.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان خاطرنشان کرد: چند روز پیش در باغ بهشت همدان جلسه‌ای را با حضور فرماندار شهرستان و سایر بخش‌ها نظیر شهرداری، نیروی انتظامی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و... برگزار کردیم و در خصوص حل مشکلات موضوعاتی مطرح شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه در رابطه با رفع گره‌های ترافیکی و مسائلی از این دست تصمیم‌گیری شد، افزود:‌ قرار است جلسه دیگری برگزار شود تا هماهنگی‌های پایانی برای پنج شنبه و جمعه آخر سال صورت گیرد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار