به منظور رسيدگي به تخلفات شركت هاي حمل و نقل عمومي جاده ای در بخش مسافربری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه كميسيون ماده 12 استاني، اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان قزوين تشكيل شد.
کد خبر: ۳۹۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش مسافربری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه کمیسیون ماده 12 استانی، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین صبح امروز تشکیل شد.

این جلسه با حضور احمدرضا فقیهی معاون حمل و نقل، منفرد نماینده پلیس راه استان، علی عبدالهی‌ها رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافربری قزوین، رؤسای ادارات و کارشناسان این اداره‌کل برگزار شد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین در این جلسه گفت: به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای در بخش مسافربری و اجرای دقیق قوانین و مقررات در سال جاری به تخلفات 13 شرکت و مؤسسه حمل و نقلی رسیدگی، تصمیمات لازم اتخاذ و احکام مربوطه صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عمومی جاده‌ای مسافربری شامل عدم رعایت مقررات و صدور صورت وضعیت برای ناوگان فاقد تجهیزات ایمنی، بیمه شخص ثالث، بغل‌نویسی، عدم بازدید مدیر فنی از وسیله نقلیه، عدم سرویس‌دهی مناسب به مسافران، عدم ارائه خدمات مطلوب و نحوه برخورد راننده و مهماندار، راننده فاقد لباس فرم و غیره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار