امام‌جمعه ملایر
حجه الاسلام و المسلمین برقراری امام‌جمعه ملایر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع ملایر گفت: باید در موضع قدرت مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی بایستیم و نشان دادن ضعف در عرصه سیاسی و اقتصادی، عین خیانت به کشور است.
کد خبر: ۳۹۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 11 March 2017
حجه الاسلام و المسلمین برقراری امام‌جمعه ملایر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجد جامع ملایر گفت: باید در موضع قدرت مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی بایستیم و نشان دادن ضعف  در عرصه سیاسی و اقتصادی، عین خیانت به کشور است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان راهیان نور عنوان کردند اگر در اوایل انقلاب دشمنان به خود اجازه دادند به ایران حمله کنند، چون در ما احساس ضعف و زبونی دیدند.

وی عنوان کرد: طبق تأکیدات رهبری هم‌اکنون هم باید از این تجربه تلخ استفاده کرده و در جنگ اقتصادی و تحریم‌های جدید احساس ضعف به خود راه ندهیم و در موضع‌گیری‌ها و صحبت‌هایمان باید مراقب باشیم آب به آسیاب دشمن نریزیم.

وی با تأکید بر اینکه از ناحیه آمریکا هیچ خیری به ما نمی‌رسد، به بمباران شیمیایی حلبچه عراق اشاره کرد و عنوان کرد: اینها اسناد جنایت آمریکا است و هیچ‌گاه نمی‌توان با آمریکا دست دوستی داد.

حجت‌الاسلام برقراری با مثبت ارزیابی کردن مذاکرات ژنو چهار در هفته گذشته تصریح کرد: در این مذاکرات با حضور معارضان و حاکمیت سوریه، معارضان به این نتیجه رسیدند که تنها راه برون‌رفت از وضعیت فعلی سوریه مسئله سیاسی است و نه حمله نظامی و این دستاورد خوبی است.

وی افزود: مذاکره‌کنندگان باید مراقبت کنند که دشمنان با ایجاد دسیسه‌های مختلف، مسیر مذاکرات را به انحراف نکشانند.

امام‌جمعه ملایر محکومیت و جلوگیری از جریان تروریسم در سوریه و پیش‌نویس قانون اساسی این کشور را ازجمله موارد مطرح‌شده در مذاکرات برشمرد و ابراز امیدواری کرد و گفت: اگر مذاکره‌کنندگان بتوانند این موارد را در ژنو ۵ به نتیجه برسانند، سال آینده شاهد سوریه‌ای بدون بحران خواهیم بود.

حجت‌الاسلام برقراری وجود ولایت‌فقیه را برای نظام و ملت ایران اسلامی نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: ولایت‌فقیه برای مانور است و طبق وعده امام راحل (ره) انقلاب با وفاداری ملت ایران و با دستان رهبر معظم انقلاب به‌دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌ عصر عج) سپرده می‌شود.

وی با بزرگداشت روز شهدا، به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و لزوم رعایت حقوق یکدیگر در این روز اشاره کرد و افزود: با توجه به حادثه تلخ پلاسکو، باید در این ایام به‌ویژه چهارشنبه آخر سال شهدای آتش‌نشان را تکریم کرده و زحمات آتش‌نشانان را نادیده نگیریم.

خطیب جمعه ملایر در بخش دیگری از خطبه‌های خود به جابجایی اخیر رئیس دانشگاه ملایر اشاره و بیان کرد: این‌گونه جابجایی‌ها در شرایط کنونی به صلاح شهرستان نیست و باید هرگونه جابجایی با وحدت و شور و مشورت صورت گیرد.

حجت‌الاسلام برقراری بر لزوم وحدت و همدلی بین مسئولان در تصمیم‌گیری‌ها و عزل و نصب‌ها با امضا و وحدت ۲ نماینده شهرستان تأکید کرد و گفت: این جابجایی‌ها باید در راستای بهبود وضعیت شهر بوده و جنبه سیاسی نداشته باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار