هشدار نماینده ی مردم نهاوند به شورا و شهرداری
بهرام نیا درآیین افتتاح ایستگاه(شماره ۲ آتش شهدای آتش‌نشان) نهاوند فرصت‌ها را از دست ندهیم، اگر اختلافی بین شورای شهر هست، مردم چه گناهی دارند؛ چرا باید مردم تاوان بدهند؛ اختلافات بس است، با ایجاد همدلی و همراهی بیایید به وضعیت نابسامان شهر برسیم.
کد خبر: ۳۹۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 11 March 2017
بهرام نیا درآیین افتتاح ایستگاه شماره ۲ آتش‌نشانی شهدای آتش‌نشان) فرصت‌ها را از دست ندهیم، اگر اختلافی بین شورای شهر هست، مردم چه گناهی دارند؛ چرا باید مردم تاوان بدهند. اختلافات بس است، با ایجاد همدلی و همراهی بیایید به وضعیت نابسامان شهر برسیم.

به گزارش تابناک همدان ازنهاوند؛ در این جلسه بهرام نیا، ضمن تقدیر از زحماتی که برای افتتاح و خدمات‌رسانی مرکز آتش‌نشانی کشیده شده، با توجه به نزدیکی به آغاز سال جدید و  وضعیت نامطلوب سیمای شهری و بحث‌های مرتبط با آن، گفت: در شرایطی که شهرستان نهاوند موقعیت آب و هوایی و ظرفیت‌های ویژه طبیعی و انسانی دارد؛ در عجبم ما چرا از این فرصت‌ها در جهت شهر آرایی، رشد اقتصادی، اشتغال و ایجاد درآمد  استفاده نمی‌کنیم. 
 
وی افزود: این روزها باید تلاش شود یک تغییری در سیمای شهر ایجاد شود مادرشرایطی نابسامان قرارگرفته‌ایم درحالی‌که در همه شهرها باوجود مشکلاتشان، دست‌به‌دست هم داده و در آستانه نوروز به سیمای شهر خود توجه ویژه‌ای می‌کنند ما بعضاً می‌بینیم که برخی افراد معلوم‌ الحال درفضای مجازی (وب‌سایت‌ها، پایگاه خبری وگروه‌های تلگرامی) دست به شیطنت و دو به هم زنی خبری می‌کنند انصافاً  این افراد مطرود مردمند و جایگاهی ندارند و شاید می‌خواهند جایگاه و شخصیت ازدست‌رفته خود را در این فضا احیاء بکنند.

نماینده ی مردم نهاوند با اشاره به اینکه باید شیطنت هارا  کنار بگذاریدخاطرنشان ساخت: با ظرفیت و امکانی که در دست دارید، بیایید همدلی ایجاد کنید بالاخره بین شورای شهر یک اختلاف‌سلیقه‌هایی هست در هر جای دیگر هم ممکن است باشد شما اینها را به هم نزدیک کنید. آقای فرماندار به‌عنوان مسئول  اجرایی شهرستان بیاید این همدلی را ایجاد کند. نماینده هم به همین شکل، بیایید به وضعیت نابسامان شهر برسیم.

بهرام نیا از اینکه مدت‌هاست موضوع  میدان امام تا چهار راه معلم در پایگاه خبری و فضای مجازی  بحث اصلی شده یک عده‌ای مخصوص، معدود و معلوم‌الحال شیطنت می‌کنند گله مند شد و گفت: اخبار را دست‌کاری کرده و به مخاطب  عرضه می‌کنند هدفشان هم فقط کار سیاسی و بهره‌برداری سیاسی است می‌گویند چون آقای بهرام نیا یا هر مسئول دیگری گفته این کار بشود، نباید گذاشت این کار به سرانجام برسد ولو اینکه مردم مورد ظلم قرار بگیرند و این شهر به قهقرا برود چرا؟ چون نماینده یا فرماندار و شهردار گفته این کار باید انجام شود این عین بی‌اخلاقی است، خدا را خوش نمی‌آید و این کار خیانت  به مردم است.

وی یاد آور شد: اختلافات بس است بیایید دست‌به‌دست همدیگر بدهید شورای شهر دستش را در دست شهردار بگذارد شهردار را کمک کند و در این راه  برای سامان دادن به اوضاع شهر از ظرفیت نماینده و فرماندار استفاده کنند.

بهرام یا با اشاره به اینکه در حال حاضر که در آستانه  تحول سال نو قرارگرفته‌ایم تصریح کرد: همه شهرها مشغول آذین‌بندی و آماده‌سازی شهر هستند، اینجا در فضای مجازی و سایت‌ها دارند شیطنت می‌کنندمن توصیه می‌کنم که از این شیطنت‌هاو دو به هم زنی اختلاف‌افکنی‌ها دست‌بردارند اگراین رویه ادامه داشته باشد و کنترل نشود حقیقتاً من شخصاً ورود خواهم کرد بیایید همدلی و هم‌آوایی ایجاد کنید شهردار، شورای شهر و مسئولین را کمک بدهید اگر هم اختلافی بین شورا هست بزرگان شهر بیایند و بزرگی کنند و مشکلات شورا را حل بکنند نه اینکه تاوانش را مردم بدهند من اگر این حرف‌ها را می‌زنم چون مسئولیت دارم، من نماینده مردم هستم، مردم مشکلات را به من انتقال می‌دهند من خواهشی که از همه عزیزان  دارم، اینکه بیایید همدل و همراه باشید اگر نماینده حرفی می‌زند فقط به خاطر مردم است، فارغ از نگاه سیاسی است به و الله نگاه سیاسی درآن دخیل نیست دلم برای مردم و برای شهرم می‌سوزد فرماندار محترم اگر فعالیتی می‌کند دلش برای شهر می‌سوزد شهردار اگرچه غریبه است، ولی اگر فعالیتی می‌کند، دلش برای شهر می‌سوزد چرا برخی چوب لای چرخ می‌گذارند بیایید به انجام مطلوب کارها کمک کنید.

در پایان بهرام نیا با اشاره به دیداری که با حضور فرماندار و شهرداران (نهاوند، فیروزان، گیان و برزول) با معاون وزیر کشور  صورت پذیرفت افزود: بحمدالله  امکاناتی  برای شهرداری‌ها و توسعه خدمات شهری (ازجمله همین تجهیزات آتش‌نشانی و تجهیزات ماشینی دیگر، کمک به آسفالت معاب، تأمین آب  موردنیاز شهرداری نهاوند برای آبیاری فضای سبز و بام نهاوند و...) جذب‌شده که امیدواریم با پیگیری و اجرای طرح‌های موردنیاز شهرستان شاهد توسعه بیش‌ازپیش و ایجاد رضایتمندی در مردم باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار