مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی تنها مختص شهر همدان نیست افزود: در هر شهرستانی از شهرستان‌های استان شرایط ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی مهیا باشد و بستر ورود سرمایه‌گذار باشد شرکت توزیع برق استان همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.
کد خبر: ۳۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 09 March 2017
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان از بدهی 85 میلیارد تومانی مردم استان به شرکت توزیع برق همدان خبر داد.

به گزارش فرس؛ حاجی‌رضا تیموری با اشاره به اینکه شرکت توزیع برق استان همدان در راستای خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار بسته است، اظهار کرد: خدمات پرسنل شرکت توزیع برق مقید به زمان و مکان خاصی نیست و همکاران ما در هر شرایط و زمانی در راستای خدمات‌دهی به مردم در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های وزارت نیرو استفاده از انرژی‌های پاک مانند نیروگاه‌های خورشیدی است گفت: در استان همدان به میزان 200 مگابایت ظرفیت در این زمینه شناسایی شده که هر سرمایه‌گذاری که وارد استان شود می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اینکه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی تنها مختص شهر همدان نیست افزود: در هر شهرستانی از شهرستان‌های استان شرایط ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی مهیا باشد و بستر ورود سرمایه‌گذار باشد شرکت توزیع برق استان همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا شرکت برق استان همدان با معرفی سرمایه‌گذاران به شرکت ساتاوا برای انعقاد قرارداد  احداث نیروگاه خورشیدی و خرید تضمینی 20 ساله برای خریداری انرژی آمادگی دارد.

تیموری با اشاره به اینکه در حال حاضر قرارداد چندین نیروگاه خورشیدی در شهر همدان بسته شده است، افزود: امیدواریم با ورود سرمایه‌گذاران شاهد احداث این نیروگاه‌ها در دیگر شهرستان‌های استان نیز باشیم.

وی با اشاره به وسعت خدمات‌رسانی در عرصه برق تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در حال حاضر در شرکت توزیع برق استان وجود داد بدهی مشترکین به این شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان میزان بدهی‌های مشترکان استان همدان را به مدیریت توزیع برق استان 85 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بدهی شامل شهر همدان و دیگر شهرستان‌های استان می‌شود.

وی با بیان اینکه در صورت پرداخت بدهی مردم به شرکت توزیع برق بسیاری از مشکلات این بخش حل خواهد شد تصریح کرد: اگر مردم بهای برق مصرفی خود را به موقع پرداخت کنند، این پول صرف ایجاد زیرساخت‌ها و  شبکه‌های برق استان خواهد شد.

تیموری با بیان اینکه ترمیم شبکه‌های قدیمی به سیم‌های هوایی و کابل خودنگهدار یکی از اولویت‌های ما در این مدیریت در تمام نقاط استان است گفت: با این اقدام بسیاری از قطعی‌ها و خاموشی‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: با توجه به پیشرفت‌های روز دنیا باید به سمت استفاده از تکنولوژی‌های نوین حرکت کنیم تا خدمات‌رسانی‌ها نیز بهتر انجام شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه تلاش‌های پرسنل شرکت برق در ایام نوروز نیز ادامه دارد گفت: امیدواریم مردم نیز همکاری و تعامل لازم را با ما داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز در صورت بروز هر گونه مشکل و قطعی برق مردم می‌توانند با تلفن 121 مشکلات را در میان گذاشته تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار