با به‌کارگیری موفق این روش تشخیصی پیشرفته در ملایر، ازاین‌پس متخصصین ارولوژی امکان خدمت‌رسانی به بیماران را خواهند یافت؛ نایب‌رییس کمیسیون حقوقی مجلس با ابراز خرسندی از موفقیت مذکور، حضور وزیر درملایر رامنشأ برکات دانسته و از ادامه روند تجهیز و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی ملایر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 07 March 2017
پس از بهره‌برداری از دستگاه الترا سونیک پیشرفته بیمارستان امام حسین(ع) ملایر که در نمونه‌برداری از پروستات و تشخیص عارضه‌های مختلف همچون سرطان کاربرد دارد، نخستین بیوپسی -prostate biopsy -  موفق در این مرکز درمانی صورت گرفت.

به گزارش تابناک همدان  از ملایر؛ در بازدید پانزدهم بهمن‌ماه سال جاری نماینده ادوار ملایر از بخش‌های مختلف بیمارستان امام حسین ملایر و روند نوسازی و تجهیز این مرکز درمانی، مدیران بیمارستان و متخصصین ارولوژی فعال در این مرکز با ارائه گزارشی از کاربردهای دستگاه التراسونیک پیشرفته، ملایر را دومین شهر پس از همدان در استان دانستند که با مجهز شدن به این دستگاه امکان خدمت‌رسانی به مراجعین فراهم گشته است.

به گفته مسئولین امر هزینه این روش تشخیصی در مرکز درمانی امام حسین(ع)ملایر تا ۸۰ درصد کاهش‌یافته و این موضوع امکان استفاده همه اقشار جامعه را مهیا ساخته است. پیگیری‌های نمایندگان ملایر در مجلس، حمایت‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی ریاست و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در دست‌یابی به این موهم قابل‌توجه است. 


آزمایش موفق نخستین بیوپسی پروستات در ملایر/هزینه‌ی تشخیص ۸۰ درصد کاهش یافت


با به‌کارگیری موفق این روش تشخیصی پیشرفته در ملایر، ازاین‌پس متخصصین ارولوژی فعال در ملایر امکان خدمت‌رسانی به بیماران را خواهند یافت. نایب‌رییس کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی پس از اعلام این خبر با ابراز خرسندی از موفقیت مذکور، حضور وزیر بهداشت ودرمان در ملایر راسرمنشأ برکات فراوان دانست و از ادامه روند تجهیز و نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی ملایر خبر داد.

کاظمی، ارتقای سطح خدمات درمانی در ملایر را از اولویت‌ها مهم کاری خویش عنوان کرد و دعوت از وزیر بهداشت و درمان و سفر وی به ملایر در هفته‌های اخیر را نتیجه این رایزنی‌ها و تلاش‌ها توصیف نمود. نماینده ادوار ملایر ابراز امیدواری کرد با رفع کامل کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان در شهرستان ملایر، نیاز همشهریان به مراجعه به مرکز استان جهت بهره‌مندی از خدمات درمانی و تشخیصی مرتفع گردد.

عضو ارشد فراکسیون امید مجلس، با قدردانی از همه جهادگران حوزه بهداشت و درمان ملایر،حضور پزشکان متخصص در شاخه‌های مختلف مانند ارولوژی در ملایر را شایسته تقدیر دانست و از زحمات ایشان سپاسگزاری کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار