نمایندگان مردم ملایر وتویسرکان طی نامه‌ای خطاب به نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خواستار پرداخت خسارت به مالکین واحدهای تجاری محور جوکار- تویسرکان با قید فوریت شدند.
کد خبر: ۳۹۰۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 07 March 2017
نمایندگان مردم ملایر و تویسرکان طی نامه‌ای خطاب به نوبخت رئیس محترم سازمان برنامه‌وبودجه خواستار پرداخت خسارت به مالکین واحدهای تجاری محور جوکار- تویسرکان به قید فوریت شدند.

به گزارش تابناک همدان از ملایر؛ حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه عضو کمیسیون تلفیق مجلس دهم دراین‌باره عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موانع تکمیل پروژه چهار بانده مسیر جوکار- تویسرکان تعداد ۱۴ باب واحد تجاری بود که در محدوده و حریم مسیر واقع‌شده بود.

وی اظهار داشت: پس از رایزنی‌های فراوان نمایندگان مردم ملایر و تویسرکان با وزیر راه و شهرسازی، معاونین و مدیران استانی طبق توافق با مالکین مقرر شد اقدامات لازم در خصوص تخریب کلیه واحدهای تجاری دراین مسیر به عمل آید و وزارت راه نیز سریعاً نسبت به پرداخت خسارت به مالکین اقدام نماید.

آزادی‌خواه افزود: مالکین با توجه به اعتماد به دولت، عملیات تخریب را بلافاصله انجام دادند ولی تاکنون وزارت راه به تعهدات خود عمل‌نکرده است.

به همین منظور نمایندگان مردم ملایر و تویسرکان درمجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به نوبخت درخواست کرده‌اند رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به قید فوریت هزینه مورد نیاز را به این مهم اختصاص داده تا هر چه سریع‌تر به مالکین پرداخت شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار