مدیریت توزیع برق استان با توجه به بیمه بودن کلیه خطوط شبکه برق در ادامه از اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد تومان کارانه برای پرسنل شبکه توزیع برق و نیروهای امدادی و همچنین اختصاص دو خودروی کمک‌کار به شبکه توزیع برق ملایر خبر داد.
کد خبر: ۳۹۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 07 March 2017
مدیر عامل شبکه توزیع برق استان گفت: مبلغ ۱۲ میلیارد تومان برای اصلاح و رفع خسارات وارد شده به شبکه برق ملایر در اثر بارش برف سنگین در ۲۵ بهمن امسال اختصاص یافت.

به گزارش تسنیم؛ حاجی‌رضا تیموری در جمع کارکنان توزیع برق ملایر ضمن تقدیر از تلاش های مدیریت برق شهرستان در خصوص اقدامات انجام شده و کاهش خاموشی‌ها و مشکلات شهروندان ملایری از اختصاص مبلغ 12 میلیارد تومان به رفع خسارات وارده به شبکه برق این شهر خبر داد.

وی با اشاره به اینکه در این اتفاق بیش از 450 کیلومتر از شبکه برق شهرستان دچار آسیب شده بود گفت: با پیگیری نمایندگان شهرستان و مدیریت توزیع برق استان در حال حاضر مبلغ 12 میلیارد تومان برای بازسازی دو اصلاح شبکه توزیع برق ملایر تخصیص یافته است.

تیموری افزود: هم‌اکنون مبلغ 2 میلیارد تومان برای بازسازی شبکه‌های برق شهر از سوی وزارت خانه اختصاص یافته و مبلغ 7 میلیارد تومان دیگر نیز متعاقبا برای بازسازی اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: همچنین از منابع و اعتبارات استانی نیز مبلغ 3 میلیارد تومان برای انجام این طرح تخصیص یافته و به‌زودی به مدیریت برق ملایر تخصیص داده می‌شود.

وی در خصوص آسیب دیدن وسایل برقی مردم در قطعی‌های اخیر برق شهرستان ملایر گفت: اگر این خسارات در راستای سهل‌انگاری و کوتاهی شبکه توزیع برق شهرستان باشد خسارت دیدگان به شبکه بیمه برای جبران خسارت معرفی می‌شوند.

مدیریت توزیع برق استان با توجه به بیمه بودن کلیه خطوط شبکه برق در ادامه از اختصاص مبلغ 50 میلیارد تومان کارانه برای پرسنل شبکه توزیع برق و نیرو‌های امدادی و همچنین اختصاص دو خودروی کمک‌دار به شبکه توزیع برق ملایر خبر داد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود از اختصاص مبلغ 4 میلیارد و 600 میلیون تومان برای رفع مشکل ضعف ولتاژ برق در کمربندی شهرستان به سمت بلوار شهید بهشتی ملایر در سال آینده خبر داد و افزود: این رقم از محل منابع پروژه‌های ملی برای اصلاح و رفع ضعف ولتاژ این منطقه اختصاص یافته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشترین مشکل قطعی برق شهرستان در زمینه شکستن درختان و پارگی سیم‌های برق در این مسیر بوده است گفت: از شهرداری ملایر می‌خواهیم نسبت به شاخه‌زنی درختان در زمان مقرر اقدامات لازم را داشته باشد تا در صورت بروز حوادت این چنینی مانند بارش برف اخیر در شهرستان حوادث کمتر شده و شاهد کاهش خاموشی‌ها باشیم .

مدیریت توزیع برق استان با اشاره به اینکه درحال حاضر در خصوص تامین برق شهرستان هیچگونه مشکلی وجود ندارد بیان کرد: نصب دکل‌ها و فنداسیون و خطوط انتقال برق شهرستان در ابتدای سال آینده توسط شرکت برق باختر انجام می‌شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار