سمیه روزبهانی مربی تیم بانوان نهاوند از عدم مایت های مالی از این تیم خبر داد گفت: تهیه‌ی نیازهای اولیه ازجمله آب و غذا بر عهده‌ی خود بازیکنان است؛ دراین‌بین تنها تأمین هزینه‌ی حمل‌ونقل بر دوش اداره‌ی ورزش است حال‌آنکه مشکلات مالی تیم، حمایتی بیش از این را می‌طلبد.
کد خبر: ۳۸۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴ 06 March 2017
طی چند سال گذشته، فوتبال بانوان نهاوند از خود عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته تا جایی که چندین تن ازبازیکنان این شهرستان به اردوهای تیم ملی فوتبال بانوان دعوت‌شده‌اند.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند، به گفته‌ی سمیه روزبهانی -مربی تیم- این تیم از حمایت هیچ اسپانسری برخوردار نیست و در این راستا با مشکلات مالی مواجه است به‌طوری‌که تهیه‌ی نیازهای اولیه ازجمله آب و غذا بر عهده‌ی خود بازیکنان است. دراین‌بین تنها تأمین هزینه‌ی حمل‌ونقل بر دوش اداره‌ی ورزش است حال‌آنکه مشکلات مالی تیم، حمایتی بیش از این را می‌طلبد.

روزبهانی که در مقطع کارشناسی در رشته‌ی فقه تحصیل‌کرده ضمن بیان این‌که با دارا بودن مدرک B مربی‌گری و انتخاب او در سال جاری به‌عنوان سرمربی تیم استان مشغول به فعالیت است افزود: از مربی‌گری هیچ منفعت مالی ندارم و به عشق پرورش استعدادها کار می‌کنم.

چهار تن از شاگردان روزبهانی به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند و چندین نفر از آنها هم در لیگ برتر فوتبال بانوان پا به توپ هستند که از میان آنها می‌توان زهرا خواجوی بازیکن تیم شهرداری بم را مثال زد.

وی ضمن بیان این‌که چندین سال به‌صورت نیروی آزاد در خدمت آموزش‌وپرورش بوده است، تنها خواسته‌ی خود را استخدام رسمی از طرف این نهاد عنوان کرد.

در پایان، روزبهانی در رابطه با وضع موجود اذعان داشت که بازیکنان دچار دلسردی شده‌اند و روزبه‌روز از تعداد آنها کاسته می‌شود که این روند فوتبال بانوان نهاوند را تضعیف خواهد کرد. این در حالی است که با اندک حمایتی از ایشان، نهاوند قطب فوتبال بانوان خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار