محرم روزبه ریس اداره ورزش نهاوند بعد از۶ماه حضور در سکان مدیریت ورزش نهاوند اولین نشست خود را با روسای هیئت‌ها با حضور نمایند شهرستان برگزار کرد روزبه درابتدای این نشست بیان کرد: ازشهریور هدایت ورزش نهاوند را برعهده‌گرفتم وقطار ساکن ورزش نهاوند راباحمایت مسئولین نهاوند و روسایی هیئت‌ها به حرکت درآورده‌ایم.
کد خبر: ۳۸۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 28 February 2017
محرم روزبه ریس اداره ورزش نهاوند  بعد از ۶ ماه حضور در سکان مدیریت ورزش نهاوند اولین نشست خود را با روسای هیئت‌ها با حضور نمایند شهرستان برگزار کرد روزبه در ابتدای این نشست بیان کرد: از شهریور هدایت ورزش نهاوند را برعهده‌گرفتم و قطار ساکن ورزش نهاوند را با حمایت مسئولین شهرستان و روسایی هیئت‌ها به حرکت درآورده‌ایم.

به گزارش تابناک همدان از نهاوند روزبه حمایت‌های مدیرکل اداره ورزش استان را خوب دانست و گفت: در این مدت کوتاه رسول منعم به خوبی ورزش نهاوند را حمایت کرده و ما در حال حاضر ۴ هزار ورزشکار سازمان‌یافته داریم و ۵ مدال آسیایی کسب کرده‌ایم و ۲۴ ورزشکار دعوت‌شده به اردوی تیم ملی داریم که با حمایت خوب نماینده فرماندار و مدیرکل ورزش استان این موفقیت حاصل‌شده.

 در ادامه این نشست حسن بهرام نیا نمایند نهاوند در مجلس شورای اسلامی هم بیان کرد: در مدت حضور نه ماهه خود به‌عنوان نماینده از وزیر ورزش گرفته  تا از قهرمانان تجلیل شود.

بهرام نیا گفت: من همپای شما برای موفقیت ورزش نهاوند گام برداشته‌ام و ۶ جلسه در خصوص مشکلات ورزش نهاوند با وزیر ورزش برگزار کرده‌ام که دستاوردان تکمیل استخر ورزشی توسط شرکت توسعه و تجهیز و بستن قرارداد با پیمانکار برای تکمیل سالن باستانی و حل مشکل زمین چمن فیروزان از مهم‌ترین آنها بوده. 

بهرام نیا  شفاف‌سازی نحوه توزیع اعتبارات ورزشی استان را از مدیرکل ورزش استان خواست و ادامه داد: باید رسول منعم نحوه توزیع اعتبارات ورزشی را در کل استان و هیئت‌های ورزشی شفاف‌سازی کند تا هیئت‌ها بدانند چقدر از اعتبارات ورزش استان سهم آنها هست تا برای هیئت خود برنامه‌ریزی کنند.

حسن بهرام نیا در خصوص درآمدهای اداره ورزش و اجاره سالن‌های ورزشی نیز گفت: درآمد حاصل از اماکن ورزشی باید مشخص و درراه موفقیت ورزش هزینه شود و مزایده سالن‌های ورزشی بااطلاع رسانی گسترده در سطح شهرستان به‌طوری‌که در دید عموم قرار گیرد انجام شود تا همه ببینند و حرف‌وحدیثی پیش نیاید.

در ادامه این نشست روسای هیئت‌های ورزشی هم در خصوص مشکلات خود حرف زدند که همه مهم‌ترین مشکلشان نبود اعتبار و کمبودهای مالی بود سلگی دبیر هیئت معلولین مشکل معلولان ورزشکار نهاوند را نداشتن یک سالن اختصاصی برای ورزشکاران معلول دانست و از نماینده خواست به خاطر وضعیت جسمانی ورزشکاران معلول که درصدی از جامعه را تشکیل می‌دهند طبق قانون حتماً باید یک سالن ورزشی اختصاصی داشته باشند.

ریس هیئت دومیدانی محمد خزایی هم کمک سیصد هزارتومانی اداره ورزش را برای اعزام هشت تیم به مسابقات استانی را کم دانست و گفت: بهتر است به‌جای اضافه کردن هیئت‌هایی که هیچ منفعتی برای ورزش ندارند همین هیئت‌هایی قهرمان‌پرور مثل کشتی دومیدانی کوهنوردی را حمایت کنند تا این رشته‌های مدال‌آور تقویت شوند.

در حاشیه این مراسم ریس سابق هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری مجید پرویزی از ریاست اداره ورزش به خاطر استعفایی که به‌جایان از سوی مدیریت وقت ورزش صادرشده گلمند شده و گفت بدون هماهنگی با او استعفایش را محرم روزبه نوشته و به استان فرستاده و به همین دلیل شکایت روزبه را به بازرسی کرده تا حق خود را گرفته و دلیل برکناری‌اش را جویا شود البته با پادرمیانی حسن بهرام نیا نماینده شهرستان این مشکل حتم به خیر شد.


قطار ساکن ورزش نهاوند را به حرکت درآورده‌ایم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار