رییس فراکسیون امید با بیان اینکه باید از مطالبات حزبی و جناحی دست برداریم گفت: به خاطر شرایط نمی‌توانیم مطالبات سیاسی را دنبال کنیم.
کد خبر: ۳۸۵۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 28 February 2017

به گزارش تابناک : به خاطر شرایط نمی‌توانیم مطالبات سیاسی را دنبال کنیم

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید شامگاه امروز (دوشنبه) در مراسم حماسه امید با بیان اینکه گام دوم را یا موفقیت جلو بردیم، اظهار داشت: باید پیروی ما در گام سوم باشد چراکه هیچ راهی جز ادامه مسیر گام دوم نداریم.وی تاکید کرد: ما باید از مطالبات حزبی جناحی و جبهه ای خود اگر لازم باشد دست برداریم چرا که به خاطر شرایط نمی‌توانیم مطالبات سیاسی را دنبال کنیم.

عارف ادامه داد: من در انتخابات 92 برای مشورت گفتم مطمئن هستم سنگی در چاه نمی اندازم.

وی به اقدامات خود در مجلس نیز اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم مطالبات جدی که در مجلس داشتم خیلی کارها را نکردم تا مقدمه کارهایی باشد که با مردم میثاق داشتیم. در انتخابات 98 (یازدهمین دور انتخابات مجلس شورای اسلامی) مردم از ما سوال میکنند که چکار کردیم.

رییس فراکسیون امید با بیان اینکه گفتمان ملی در پارلمان را شش ماه پیش مطرح کردیم و همان مسیر اصلی ماست، گفت: در مجلس دست برادری به سمت همه نمایندگان دراز کردیم.

عارف با تاکید بر اینکه به مردم تعهد داریم، گفت: هم جوانان، نخبگان، نیروهای تشکیلات و اعضا از ما گله دارند و باید بنشینیم و صحبت کنیم اما امروز فرصت گله نیست باید راه اصلی را با سمت موفقیت بپیماییم.

وی اضافه کرد: بنده شخصا گله جدی از تعداد از وزرا دارم اما هیچ وقت رسانه‌ای نکردم.

وی با بیان اینکه حضور و جایگاه مردم باید راهبرد اصلی ما باشد، اظهار داشت: همه احزاب اصلاحات باید مسیر مشترک و ادامه گام دوم را طی کنند.

رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: شوراها برای ما خیلی مهم است و شعار ما امید آرامش عقلانی و خرد جمعی خواهد بود.

 

منبع:‌فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار