فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند حرفه ای جعل اسناد ملکی و دولتی در شهرستان تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 27 February 2017
فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری ۳ نفر از اعضای باند حرفه ای جعل اسناد ملکی و دولتی در شهرستان تویسرکان خبر داد.

 به گزارش مهر؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تویسرکانی مبنی بر خرید یک قطعه زمین مسکونی و کلاهبرداری از وی، موضوع به صورت ویژه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. 
                                                                                                                  وی در ادامه گفت: در این پرونده متهم با جعل اسناد شناسایی هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بود که در تحقیقات و بررسی های فنی و حرفه ای و بسیار پیچیده  مشخص شد چند نفر به صورت حرفه ای با جعل اسناد ملکی و مدارک واگذاری شهرداری و وکالت رسمی اقدام به فروش چندین قطعه از زمین های مسکونی یکی از شهرک های این شهرستان می کردند.

سردار مهدیان نسب اظهار داشت: در همین راستا استعلامات و بررسی های لازم در مورد مدارک مورد نظر انجام و مشخص شد همه مدارک ساختگی و جعلی است.

وی افزود: با تحقیقات جامع که توسط پلیس آگاهی صورت گرفت در نهایت یکی از جاعلان که با مدارک شناسایی جعلی و سوء استفاده از مدارک سرقتی دیگران اقدام به این معاملات کرده بود شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی متهم که قصد فرار داشت دستگیر شد.

وی گفت: در تحقیقات فنی و ارائه مدارک و دلایل کافی مبنی بر جعل اسناد دولتی و ملکی، متهم بلافاصله لب به سخن گشود و گفت اسناد را با همکاری دو نفر از همدستانم جعل و تاکنون اقدام به فروش ۱۱ قطعه زمین مسکونی به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال به چندین نفر در این شهرستان کرده ام.

سردار مهدیان نسب افزود: دو نفر همدست وی نیز در داخل مخفیگاهشان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که همگی صراحتاً به جعل اسناد و کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: این پرونده با بیش از ۸۰۰ ساعت کار عملیاتی مالباختگان و شکات با اعترافات متهمان شناسایی و پرونده تکمیل و به مرجع قضایی ارسال و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار