خزاعی بیان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تلاش می‌کند سال آینده، بحث حق‌التدریس جزو بند حقوق قرار گیرد که در این صورت دیگر نگرانی از بابت پرداخت ماهانه حقوق حق‌التدریسی‌ها وجود ندارد و حقوق آن‌ها همچون سایر کارمندان به‌موقع پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۳۸۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵ 27 February 2017
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: معوقات حقوق معلمان حق التدریس همدان تا 25 اسفندماه جاری پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا؛ مصطفی خزاعی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: از اول مهر امسال تاکنون حق التدریس نیروهای آزاد استان همدان پرداخت نشده است و در جلسه اخیر در وزارتخانه مقرر شد تا 25 اسفند، حق التدریس نیروهای آزاد به طور قطعی پرداخت شود و حق التدریس نیروهای شاغل نیز تلاش می شود که تامین اعتبار و پرداخت کنند.

وی ادامه داد: در برخی استان ها، سرباز معلم ها و نیروهای قراردادی نیز حقوق دریافت نکرده اند ولی حقوق این نیروها در استان همدان از منابع داخلی آموزش و پرورش استان تامین و پرداخت شده است و در آینده اعتبارش از وزارتخانه دریافت خواهد شد.

خزاعی بیان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تلاش می کند سال آینده ، بحث حق التدریس جزو بند حقوق قرار گیرد که در این صورت دیگر نگرانی از بابت پرداخت ماهانه حقوق حق التدریسی ها وجود ندارد و حقوق آن ها همچون سایر کارمندان به موقع پرداخت می شود.

وی گفت: هم اکنون حقوق نیروهای حق التدریس جزو بند حقوق نیست و در سایر فصول گنجانده می شود که این امر تامین اعتبار آن رد مواقع کسری را با مشکل روبرو می کند.

هم اکنون حدود 300 حق التدریس آزاد در استان همدان فعالیت دارند.

گفتنی است ، روز پنجشنبه گذشته شماری از معلمان حق‌التدریس آزاد استان همدان با حضور در مقابل استانداری، پرداخت حقوق معوقه 6 ماه گذشته خود را خواستار شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار