رودباری بابیان اینکه ۴ امداد خودروی زیر نظر اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای در سطح محورهای شریانی و جاده‌های استان مستقر خواهند بود، خاطرنشان کرد: ۱۰۳۳ مینی‌بوس و ۷۸۶ دستگاه سواری کرایه‌ای در ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان همدان فعالیت دارند.
کد خبر: ۳۸۵۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 27 February 2017
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی گفت: تا کنون 300 بلیت سفرهای نوروزی از طریق اینترنتی به فروش رفته است.

به گزارش ایسنا؛ محمد رودباری با تأکید برخرید اینترنتی بلیت‌های نوروزی، اظهار کرد: پیش‌فروش اینترنتی بلیت سفرهای نوروزی از یکم اسفند آغاز شده واز 15 اسفند نیز به صورت حضوری و اینترنتی فروخته خواهد شد اما پیشنهاد می‌کنیم تا جایی‌که امکان دارد از طریق اینترنتی بلیت خود را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 10 هزار مسافر از طریق اینترنتی بلیت خریداری کرده بودند، به سامانه‌های فروش بلیت شامل WWW.PAYANEH.IR SAFAR724.COM،ROYAL.IR اشاره کرد و یادآور شد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت‌های سازمان راهداری وارد سامانه‌های فروش بلیت سفرهای نوروزی شوند.

رودباری با تأکید براینکه قیمت بلیت‌های نوروزی تغییر نداشته است، عنوان کرد: براساس تصمیمی که انجمن صنفی حمل ونقل گرفته است، نرخ بلیت سفرهای نوروزی افزایش نخواهد داشت.

وی بیشترین تقاضای خرید بلیت سفرهای نوروزی را به شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان دانست و افزود: 320 دستگاه اتوبوس در قالب 53 شرکت مسافری کار انتقال مسافر را بر عهده دارند و نماینده اداره‌کل راهداری نیز در پایانه‌ها حضور دارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: 6 مرکز معاینه فنی برون‌شهری زیر نظر اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای فعال هستند که در روزهای تعطیل نیز فعالیت دارند.

رودباری با بیان اینکه 4 امداد خودروی زیر نظر اداره‌کل حمل ونقل جاده‌ای در سطح محورهای شریانی و جاده‌های استان مستقر خواهند بود، خاطرنشان کرد: 1033 مینی‌بوس و 786 دستگاه سواری کرایه‌ای در ناوگان حمل ونقل عمومی استان همدان فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه 21 مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان همدان وجود دارد، گفت: علاوه بر این مجتمع‌ها 10 ایستگاه سلامت توسط فوریت‌های پزشکی در ایام نوروز در سطح جاده‌های استان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه 70 نقطه حادثه‌خیز در همدان شناسایی شده است، اظهار کرد: کارهای مطالعاتی برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان انجام گرفته و تابلو و علائم نیز تهیه شده و در حال نصب است.

رودباری با تأکید بر اینکه نقاط حادثه‌خیز استان تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی ساماندهی خواهد شد، ادامه داد:  در حال حاضر 20 نقطه در استان ساماندهی شده و تمامی امکانات راهداری برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز به‌کار گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار