مدیرکل مرکز صداوسیمای استان همدان با اشاره به دیگر تولیدات رادیویی مرکز همدان تصریح کرد: برنامه تعاملی"رادیو محله" ازجمله برنامه‌های نوروزی است که باهدف انعکاس پیام‌ها و دیدگاه‌های شنوندگان و هم‌داستانی‌های عزیز از رادیوی استان طراحی و برنامه‌ریزی‌شده همچنین از دیگر برنامه‌های ویژه صدا در این ایام می‌توان برنامه "تحویل آرزوها"، "قند و عسل"، "دال خنده" و نمایش "دختران" اشاره کرد.
کد خبر: ۳۸۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 27 February 2017
مدیرکل صدا و سیمای استان همدان با اشاره به پخش برنامه‌های متنوع در بخش‌های صدا و سیما گفت: برنامه رادیو مسافر با هدف همراهی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی در این ایام برنامه‌ریزی شده‌ است.

به گزارش تسنیم؛ حسین میسر با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز همدان در ایام نوروز 96 اظهار داشت: این مرکز برنامه‌های متنوعی را در بخش‌های مختلف از جمله رادیو تدارک دیده‌ است که از آن جمله می‌توان به برنامه"بهار الوند"اشاره کرد که ازجمله تولیدات تفریحی و سرگرمی صدای مرکز استان است.

وی به پخش برنامه رادیویی"رادیو مسافر"اشاره کردو افزود: این برنامه معرفی مکان‌های گردشگری، آب و هوا، خدمات رسانی در ایام نوروز به گردشگران نوروزی را در دست داشته و همراه مسافران نوروزی خواهد بود تا اوقات خوشی را در استان همدان تجربه کنند.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای استان همدان با اشاره به دیگر تولیدات رادیویی مرکز همدان تصریح کرد: برنامه تعاملی "رادیو محله"از جمله برنامه‌های نوروزی است که با هدف انعکاس پیام‌ها و دیدگاه‌های شنوندگان و هم‌استانی‌های عزیز از رادیوی استان طراحی و برنامه‌ریزی شده همچنین از دیگر برنامه‌های ویژه صدا در این ایام می‌توان برنامه "تحویل آرزوها"، "قند و عسل"، "دال خنده" و نمایش "دختران" اشاره کرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز همدان برای نوروز 96 سفره گسترده‌ای را ویژه مخاطبان خود فراهم کرده‌ که در برگیرنده سلیقه‌های متفاوت است،گفت: شبکه همدان در بخش سیما نیز برنامه‌‌های متنوعی در دست پخش دارد که‌ از آن جمله می‌توان به برنامه‌ سال تحویل اشاره کرد.

میسر عنوان کرد: برنامه "ایوان الوند" ویژه در زمان تحویل سال و شب‌های ایام نوروز میهمان منزل هم‌استانی‌ها خواهد بود که‌ با رویکرد بررسی آداب، سنن و آیین نوروز در استان و نیز آیتم‌های طنز و شاد تهیه و تولید شده‌است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام می‌توان به برنامه صبحگاهی "امروز"اشاره کرد که با هدف اطلاع رسانی و معرفی مکان‌های دیدنی تدارک دیده شده، همچنین "محله چمن گل" نام یکی دیگر از برنامه‌های تولیدی سیمای مرکز همدان است که در گروه سنی کودکان و با هدف افزایش نشاط و سرگرمی برای این قشر تهیه شده‌است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان از مستند"سیزده خانه"به‌ عنوان یکی دیگر از برنامه‌های مورد نظر صدا و سیمای استان نام برد و اظهار داشت: این برنامه در13قسمت30دقیقه‌ای تهیه و تدوین شده که در ایام نوروز به رؤیت هم‌استانی‌ها خواهد رسید.

وی بیان کرد: "مستند امپراطوری سنجاب‌ها" ‌عنوان دیگر برنامه مستند این مرکز در ایام نوروز است که‌ با هدف معرفی مناطق گردشگری و حیات وحش استان  تهیه شده و از تولیدات فاخر مرکز همدان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار