سرهنگ رضا عزیزی گفت: در پي تماس تلفني مالک اتوبوسی با پليس راه استان مبني بر اينکه اتوبوس وي در داخل ترمينال اتوبوس ها به سرقت رفته است، ماموران پليس راه استان با بهره گيري از سامانه سپهتن (سامانه پايش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومي) که به تازگي در پليس راه استان راه اندازي شده است، محل تردد اتوبوس را رهگيري و دنبال کردند.
کد خبر: ۳۸۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 26 February 2017
کشف اتوبوس سرقتي 

رئيس پليس راه استان از کشف يک دستگاه اتوبوس ساعتی پس از سرقت و دستگيري سارق آن با بهره گيري از سامانه سپهتن پليس راه خبر داد.

سرهنگ رضا عزیزی در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس تلفني مالک اتوبوسی با پليس راه استان مبني بر اينکه اتوبوس وي در داخل ترمينال اتوبوس ها به سرقت رفته است، ماموران پليس راه استان با بهره گيري از سامانه سپهتن (سامانه پايش هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل عمومي) که به تازگي در پليس راه استان راه اندازي شده است، محل تردد اتوبوس را رهگيري و دنبال کردند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در نهایت با هماهنگي مرفوک پليس راه و مرکز پيام راهور استان در داخل شهر همدان، اتوبوس مورد نظر توسط عوامل راهور متوقف و به همراه سارق تحويل پاسگاه انتظامي شد.

رئيس پليس راه استان اظهار داشت: بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين نقش بسيار زيادي در انجام هر چه بهتر ماموريت هاي پليس دارد که کشف اين اتوبوس نمونه اي بارز  از اين موضوع است.

ديدار چهره به چهره فرمانده انتظامي همدان

فرمانده انتظامي استان همدان به همراه جمعي از معاونان ضمن حضور در دفتر نظارت همگاني به صورت حضوري و تلفني با مردم گفت و گو و به مشكلات آنان رسيدگي مي‌كند. 

در راستاي پاسخگويي به نظرات، انتقادات، ديدگاه‌ها و مشكلات مردمي در خصوص عملكرد پليس روز دوشنبه 9 اسفند ماه، فرمانده انتظامي استان همدان به همراه رؤساي بازرسي، پليس امنیت عمومی، راه و راهور، معاونت وظيفه عمومي، معاونت نيروي انساني انتظامي استان و فرمانده انتظامي شهرستان همدان در دفتر نظارت همگاني 197 حضور به هم مي‌رسانند. 

گفتني است، اين جلسه از ساعت 10 صبح در محل دفتر نظارت همگاني واقع در خيابان شريعتي - چهار راه كبابيان - پلاك 56 برگزار مي شود و تا ساعت 12 ظهر همان روز ادامه دارد. 

 يادآوري مي شود، شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس فوق و تماس تلفني با شماره تلفن 197 مشكلات خود را با مسئولان مربوطه در ميان گذاشته و پاسخ لازم را دريافت كنند.

کشف سيگار قاچاق در بهار

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از کشف 15 هزار و 852 نخ انواع سيگار خاجي و قاچاق و دستگيري یک نفر در اين راستا خبر داد. 

سرهنگ بزرگعلي نوري در تشريح اين خبر عنوان کرد: در راستای اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و برخورد با قاچاقچيان کالا و محصولات خارجي، ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان بهار در پي کسب خبري مبنی بر عرضه غیر مخاز دخانیات در یکی از صنوف سطح شهر، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسی از مغازه مذکور تعداد 15 هزار و 852 نخ انواع سيگار، 44 بسته توتون تنباکو، 726 عدد انواع مواد محترقه خارجی قاچاق به همراه تعدادی اقلام ضد فرهنگي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار ارزش محموله قاچاق توقيفي را بيش از 490 ميليون ريال برآورد کرد و يادآور شد: متهم به همراه محموله قاچاق کشف شده، جهت رسيدگي به مرجع قضائي شهرستان بهار اعزام شد. 

دستگيري سارقين مسلح 

جانشین انتظامي استان از دستگيري سارقين مسلح و کشف خودرو سرقتي در شهرستان بهار در عمليات مشترک پلیس بهار با کارکنان پليس راه استان در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرامرزبه گذر در تشريح اين خبر عنوان نمود: در پي اعلام مرکز پيام استان به مرفوک شهرستان بهار مبني بر شناسائي خودور پرايد سرقتي توسط اکيپ گشت پليس راه در محور هاي مواصلاتي اين شهرستان و متواري شدن خودور به سمت محور پاسگاه آبرومند سريعاً همکاري با گشت پليس راه در دستگيري سارقين متواري شده در دستور کار پاسگاه انتظامي آبرومند قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: با عنايت به حساسيت موضوع و سرعت عمل کارکنان و استقرار به موقع آ ن هادر محور ياد شده در نهايت خودرو پرايد سرقتي که از استان هاي مرکزي کشور به عنف سرقت شده بود در عمليات مشترک پليس راه و انتظامي شهرستان بهار متوقف شده و سارقين که دو نفر غير بومي بوده را دستگير و پس از بازرسي از خودرو يک قبضه اسلحه کمري جنگي با سه فشنگ مربوطه کشف نمودند.

سرهنگ فرامرز به گذر در خاتمه با تقدیر از هوشياري کارکنان خدوم پليس راه در شناسائي خودرو ياد شده از تلاش و اقدام به موقع کارکنان انتظامي پاسگاه انتظامي آبرومند نيز تقدير نموده و ابراز داشت: با اعتراف سارقين به بزه ارتکابي در خصوص سرقت به عنف خودرو از يکي از استان هاي کشور سريعا نسبت تشکيل پرونده اقدام نموده و سارقين را به همراه سلاح کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي اعزام شدند. 

خودور پرايد با 11 هزار و 574 عدد مواد محترقه در "بهار" متوقف شد 

فرمانده انتظامي شهرستان بهار از توقيف يک دستگاه پرايد حامل 11 هزار و 574 عدد انواع مواد محترقه و دستگيري يک نفر در اين راستا خبر داد. 

سرهنگ بزرگعلي نوري در تشريح اين خبر عنوان نمود: کارکنان پليس امنيت عمومي شهرستان با بکارگيري منابع و دريافت اخبار موثق مبني بر خريد و فروش مواد محترقه در شهر بهار توسط افراد سود جو، سريعاً با هماهنگي با مقام قضائي از يک دستگاه خودرو پرايد که به سمت بهار در حال حرکت بود، تعداد 11 هزار 574 عدد انواع مواد محترقه خارجي کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بهار ارزش محموله توقيفي را بيش از 25 ميليون ريال برآورد کرد و يادآور شد: پس از هماهنگي با مقام قضائي، متهم به همراه محموله کشف شده، جهت رسيدگي به مرجع قضائي شهرستان بهار اعزام و خودرو حامل مواد محترقه نيز روانه پارکينگ گرديد.

سرهنگ بزرگعلي نوري در خاتمه با اشاره به کشف بيش از 17 هزار انواع مواد محترقه از ابتداي اسفند تا کنون و همچنين با عنايت به نزديک شدن به ماه آخر سال و سوء استفاده برخي عناصر سود جو از مراسم هاي سنتي و فروش مواد محترقه خطر آفرين از مردم شهرستان بهار خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود در بحث پيشگيري از خريد مواد محترقه و يا ساختن مواد منفجره دست ساز، در صورت اطلاع و مشاهده هرگونه موارد مشکوک پليس را از طريق سامانه 110 مطلع کرده و چنانچه نسبت به عملکرد کارکنان انتظامي، پيشنهاد، انتقاد و يا شکاياتي دارند از طريق سامانه 197 با بازرسي نيروي انتظامي در تماس باشند.

کشف مواد محترقه درکبودراهنگ 

فرمانده انتظامي شهرستان کبودراهنگ ، از كشف 5 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه در اين شهرستان خبرداد. 

سرهنگ محمدعلي محمدي در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پي كسب خبر و اطلاعاتي مبني بر اينكه يک واحد صنفي متخلف در کبودراهنگ در امر تهيه و توزيع ترقه فعاليت دارد ، شناسايي و پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 

فرمانده انتظامي کبودراهنگ تصريح کرد : مأموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضائي ، يک نفر را در کبودراهنگ شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند. 

وي تصريح كرد : در بازرسي از مغازه متهم 5هزار و 500 عدد انواع ترقه خطرناک كشف شد . 
سرهنگ محمدي درخاتمه گفت: واحدصنفي متخلف پلمپ ومتهم پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضايي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار